Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest środa, 26 cze 2019, 09:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 14 lut 2017, 21:30 
Offline
Znamienity forumowicz
Znamienity forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 13:28
Posty: 1098
Ładnie to wygląda, jak nie twoje ;) (tak porównując do portretu z globusem który zapodałeś kiedyś na PPA).
Jak długo powstaje taki obrazek? Kto cię inspiruje? Jaka to będzie gra?


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 15 lut 2017, 13:40 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
adam napisał(a):
Ładnie to wygląda, jak nie twoje ;) (tak porównując do portretu z globusem który zapodałeś kiedyś na PPA).
Jak długo powstaje taki obrazek? Kto cię inspiruje? Jaka to będzie gra?

Dziękuję! To moja grafika. Pracowałem dobrą godzinkę. Nie miałem inspiracji, chciałem zrobić "scenerię zamkową". Co do tego jaka to będzie gra - jeszcze za wcześnie na podanie szczegółów. :)

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 15 lut 2017, 16:51 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 769
Co to za wzorki pod podłogą i z czego ona jest zrobiona? Górna połowa obrazka wygląda dobrze :thumbup:

_________________
Amiga Rulez / YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 17 lut 2017, 19:02 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
Jestem jeszcze w trakcie eksperymentów i ćwiczeń właśnie jeśli chodzi o rysowanie grafiki do nowej gry i chciałbym wybrać właściwą drogę.

Jeszcze nie wybrałem, którą grę będę rozwijał. RTS typu Dune 2:Battle for Arrakis to moje marzenie, ale taką grę robi się wyjątkowo ciężko, dlatego myślę nad czymś prostszym (vide poprzedni rysunek w scenerii zamkowej).

Czuję się na tyle dobrze, że programowanie wychodzi mi bardzo dobrze. To doskonała wiadomość w kontekście tego, że od poniedziałku mam indywidualny projekt programistyczny na studiach.

Obecnie głównie uczę się do egzaminu poprawkowego z jednego przedmiotu.

Rysunek przedstawia dwie wersje grafiki piasku/wydm i skały do gry strategicznej. Która wersja jest lepsza i dlaczego? Pytam, bo mam dylemat - wersja B jest bardziej piaszczysta, jednak obrazek A z kolei bardziej czytelny.

Piasek w wersji B powstał przez nałożenie piaszczystej tekstury na wydmy z obrazku A.

Dziękuję za wskazówki.
Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 17 lut 2017, 21:20 
Offline
Znamienity forumowicz
Znamienity forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 13:28
Posty: 1098
B i to nie tylko dlatego że zostało to "polepszone" względem A. Przy powierzchniach ważne jest by unikać powtarzalności wzoru, bo to wygląda sztucznie. Dlatego B jest lepsze, bo pierwotny "wzorek" z wydm jest zatarty.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 17 lut 2017, 22:26 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
@Adam Mierzwa
OK! W sumie przychylam się do Twojej opinii, choć obrazek A nie jest aż tak powtarzalny.

Poprawiłem skałę tak, że jest już ładna. Ma prostszy wzorek niż pustynia, ale moim zdaniem ten stopień złożoności w zupełności wystarczy.

Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 18 lut 2017, 00:38 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
Zrobiłem (na szybko) animację wznoszenia budynku. :)
Poniżej animacja GIF przedstawiająca kolejne etapy budowy budynku.

Obrazek

A tutaj warsztat pracy:

Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 18 lut 2017, 13:55 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 769
Hextreme napisał(a):
Dziękuję za wskazówki.
Obrazek

B :thumbup: Adam już wyjaśnił dlaczego. Gra się zapowiada ciekawie :)

_________________
Amiga Rulez / YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 18 lut 2017, 19:22 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
Poprawiłem nieco animację budowy. Teraz rzut w klatce nr 3 jest właściwy i animacja wygląda o niebo lepiej. :-)

Na razie jest jeden typ budynków, ale dość łatwo można wprowadzić więcej (np. elektrownię, fabrykę itp.).

Być może będą budynki różnych rozmiarów, ale bardzo łatwo będzie można zaadaptować animację budowy w takim przypadku (rozszerzyć plac budowy).

Chciałem wyklarować sytuację z tą animacją i różnymi typami budynków. Następnie zabieram się za pierwsze jednostki (czołg itp.) 8-)

P.S. Pewnie jeszcze poprawię tą animację oraz może dodam jeszcze dodatkową klatkę między 3 i 4 - szkielet dachu. :)

Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 18 lut 2017, 20:13 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
Dorobiłem szkielet. Chciałbym zauważyć, że to robocze wersje grafiki. Grafika oczywiście będzie upiększona na koniec. Najpierw chciałbym zestawić podstawowe elementy.

Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 18 lut 2017, 20:39 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 769
Jaki tytuł będzie miała ta gra?

_________________
Amiga Rulez / YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 18 lut 2017, 20:52 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
parallax napisał(a):
Jaki tytuł będzie miała ta gra?

Odpowiem w formie rebusu:

Co to jest? ;-)

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 18 lut 2017, 21:04 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 769
aaaaa, Dune 3 :D

_________________
Amiga Rulez / YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 18 lut 2017, 22:10 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
Dopracowałem nieco animację budowy. Węższe pole budowy odpowiada podstawie budynku, szkielet jest wyrazistszy. Sama podstawa jest ładniejsza.

Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 18 lut 2017, 22:36 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 769
Fajnie. A ile planujesz budynków w grze? Masz już jakąś mapę narysowaną?

_________________
Amiga Rulez / YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO