Radek Cz napisał(a):
No i fajnie wyszło, zastanawiam się tylko nad tymi zająknięciami podczas opowiadania.
Tak wychodzi podczas składania materiału, czy brak treningu przed nagraniem tekstu? ;p
Rozwazalem nie raz zastosowanie syntezatora mowy typu Ivona. Co prawda musialbym zlamac zasade ze 100% alfabetu przygotowuje na Amidze no i dodatkowo mimo duzej sily tego programu, jednak wiekszosc odbiorcow z pewnoscia wyczula by sztucznosc komentarza, no ale pewnie nie byloby niedoskonalosci jezykowych. Tak wiec jesli beda glosy za syntezatorem to nastepny odcinek moze byc juz zrealizowany wlasnie w ten sposob. Ja niestety nie mam zazwyczaj czasu na dokonywanie wielokrotnych nagran (chcociaz oczywiscie niektore te najbardziej skopane powtarzam, lub staram sie obrobic gotowy sampel) tak by wszystko wyszlo perfekt z punktu widzenia logopedycznego. Wedlug moich planow do konca wrzenia mialem miec ukonczone literki "F" i "G" a caly pazdziernik poswiecic na zupelnie inny projekt. Im wiecej zadan (a mam ich poza hobby amigowym ostatnio dosyc duzo) i im wieksza chec na szybkie dokonczenie zapoznionych amigowych projektow, tym mniej wagi czlowiek przywiazuje na ich dopieszczanie.
Cytuj:
Poza tym jest bieda jeśli chodzi o obsługę formatów amigowych na macu intelowym.
Większość programów jest napisana pod ppc, i nie zanosi się że ktoś je przepisze/przekompiluje.
To tylko potwierdza to co przedstawilem w prezentacji, formaty amigowe raczej swiata nie podbily.
Cytuj:
Co będzie następne? Hmm litera "Gy", Gie jak... GRY! Zgadłem? ;p
No oczywiscie. To bedzie jeden z przyjemniejszych odcinkow do zrobienia, gdyz materialu nie powinno zabraknac. Problem byl tylko jeden, jak to przedstawic by pokazac w jakis orginalny sposob by nie byla to kolejna kalka wielu filmikow na YT pokroju 100 najlepszych gier na Amidze w 10 minut. Moglbym oczywiscie zrobic ranking najlepszych gier w moim prywatnym odczuciu, ale juz cos takiego zrobilem jeszcze bedac w eXecu, wiec bylaby to kalka samego siebie. Ostatecznie jednak cos tam wymyslilem i wydaje mi sie ze przedstawie gry wedlug metodologii o jaka jeszcze nikt sie nie pokusil. No ale to prawdopodobnie dopiero w listopadzie, teraz mam co innego na glowie.