amigafan napisał(a):
Chodzi o to, że KLIENT JEST W SPOSÓB CELOWY OSZUKIWANY - ZA PONAD 10000PLN OTRZYMUJE SIĘ NIEDZIAŁAJĄCY SYSTEM CO ZOSTAŁO JESZCZE W SPOSÓB PERFIDNY UTAJONE.
No chyba trochę nadinterpretujesz. Jak rozumiem komputer jest sprzedawany z
działającym systemem. Jedynie nie można takowego zainstalować z dołączonej płytki CD. Rozumiem podważanie sensu dodawania takiej płytki (chociaż zawsze może się zdarzyć przypadek że ktoś z tych czy innych względów zrobi sobie downgrade karty graficznej). Natomiast co do zasady to wygląda to bardzo podobnie jak w przypadku 90% sprzedawanych obecnie laptopów. Tam też nie dostajesz płytki, a jedynie działający system na HDD, chcesz sobie wywalić twardziela, czy zrobić reinstalkę windy, musisz sobie spreparować z recovery płytkę sam. Na X1000 prawie dokładnie to samo chcesz zrobić reinstalkę czy wymianę HDD, preparujesz sobie płytkę sam, tudzież ściągasz ISO. Generalnie jednak każdy producent zakłada że na starcie zdecydowana większośc klientów nie kombinuje tylko używa tego co mu zainstalowano.
Co do braku numeru seryjnego, faktycznie wtopa, aczkolwiek myślę że jest to do załatwienia od ręki na maila. Natomiast jeśli chodzi o o stronę A-EON, to aby się zarejestrować podajesz nr seryjny zamieszczony na płycie głównej. Wówczas zyskujesz dostęp do m.in aktualnej dokumentacji (przypuszczam że ta wydrukowana, to jest jeszcze z czasów kiedy dodawali Radeona 4650 do X1000). Czy w owej aktualnej dokumentacji jest ostrzeżenie którego się domagasz, teraz nie sprawdzę, bo jestem w pracy i nie pamiętam hasła. Jeśli takowego ostrzeżenia nie ma, to mogę przyznać Ci rację, jeśli jednak jest, to trochę się pośpieszyłeś z zarzutami