Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest piątek, 19 kwi 2024, 22:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: sobota, 13 kwi 2019, 09:16 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 564
Lokalizacja: Warszawa
parallax napisał(a):
Skalowanie proporcjonalne?

Tak. Myślę, że wystarczy jak będzie dało się powiększać okno gry, np. 2x, 4x.

Jest możliwość też odczytać tzw. "aspect ratio" ekranu. Wówczas będę wiedział jaką dać szerokość i wysokość okna, żeby wyglądało to prawidłowo. Ale dotyczy to głównie trybów nieproporcjonalnych jak 640x256 na Amidze.

Cytuj:
Na AGA będzie więcej kolorów na ekranie?

Na ten moment nie planuję wzbogacenia grafiki o więcej kolorów dla AGA.

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 27 maja 2019, 07:34 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 15:11
Posty: 915
Dobrze wygląda i w takiej palecie kolorów :thumbup: Jak idą postępy?

_________________
Amiga Rulez / YouTube

Interes życia https://www.youtube.com/watch?v=EUkYy2YItvo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 31 maja 2019, 08:11 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 564
Lokalizacja: Warszawa
parallax napisał(a):
Dobrze wygląda i w takiej palecie kolorów :thumbup: Jak idą postępy?

Z powodu natłoku obowiązków związanych ze studiami, praca nad grą idzie powoli.

Ale zapewniam, że w wolnych chwilach rozwijam kod.

Obrazek

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 31 maja 2019, 11:43 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 15:11
Posty: 915
A te szuflady to z powstającej gry?

_________________
Amiga Rulez / YouTube

Interes życia https://www.youtube.com/watch?v=EUkYy2YItvo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 31 maja 2019, 20:55 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 564
Lokalizacja: Warszawa
parallax napisał(a):
A te szuflady to z powstającej gry?

Ta ikonka przedstawiająca skrzynię z podpisem "Magazyn" jest ikoną do gry. :)

Przygotowuję powoli grę, ale mam tak jak pisałem bardzo mało czasu aktualnie.

Oto aktualny status prac, ta nowa grafika jest już zamieszczona. Jest kilka ciekawych rozwiązań.
W końcu zaczyna wyglądać to jak należy.

http://coreprogramming.pl/Magazyn/Dema/Magazyn-demo1.lha

Z tech-demka wychodzimy jak zaznaczymy panel i naciśniemy prawy klawisz myszy.

Ze względu na użycie efektu połączonych ekranów, gra raczej nie zadziała na OS4.

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 31 maja 2019, 21:57 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 564
Lokalizacja: Warszawa
Wrzucam jak to w tej chwili wygląda. Na razie plansza jest czysta - będę dodawał funkcje do gry.

Panel/konsolę można przesuwać w pionie - polecam przetestować. :D

Obrazek

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 2 cze 2019, 23:41 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 564
Lokalizacja: Warszawa
Ukończyłem kod podstawowej mechaniki gry (http://coreprogramming.pl/Magazyn/Kod/Main.c.txt).

Teraz pracuję nad interfejsem użytkownika. Tak to w tej chwili wygląda:

Zostało ładowanie poziomów i połączenie interfejsu i mechaniki.

Obrazek

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 3 cze 2019, 18:39 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 15:11
Posty: 915
A edytor poziomów już skończyłeś?

_________________
Amiga Rulez / YouTube

Interes życia https://www.youtube.com/watch?v=EUkYy2YItvo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 6 cze 2019, 09:11 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 564
Lokalizacja: Warszawa
parallax napisał(a):
A edytor poziomów już skończyłeś?

Tak, edycja poziomów jest już możliwa - i to z poziomu gry! :D

Wszystko działa bardzo sprawnie i rysowane jest na bieżąco w podwójnym buforowaniu. Na górze widoczny jest licznik czasu odmierzający sekundy.

Obok będzie licznik ruchów oraz punkty.

Obrazek

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 6 cze 2019, 10:20 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 15:11
Posty: 915
No to już bliżej jak dalej :thumbup: Jakieś kody do poziomów i ukryte typu zatrzymanie licznika ruchów, czasu przewidujesz?

_________________
Amiga Rulez / YouTube

Interes życia https://www.youtube.com/watch?v=EUkYy2YItvo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 7 cze 2019, 09:18 
Offline
Amator
Amator

Dołączył(a): wtorek, 8 sie 2017, 16:07
Posty: 12
parallax napisał(a):
No to już bliżej jak dalej :thumbup: Jakieś kody do poziomów i ukryte typu zatrzymanie licznika ruchów, czasu przewidujesz?


Ja bym taki :thumbup: nie był.
Właśnie podsunąłeś Hextreme kolejne pomysły do umieszczenia w grze.
Co może skutkować przeprojektowaniem całego projektu i przesunięciem ukończenia gry.
Wtedy będzie dalej niż bliżej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 8 cze 2019, 13:34 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 15:11
Posty: 915
Miesiąc w tą czy w tą :)

_________________
Amiga Rulez / YouTube

Interes życia https://www.youtube.com/watch?v=EUkYy2YItvo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 8 cze 2019, 22:31 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 564
Lokalizacja: Warszawa
parallax napisał(a):
Jakieś kody do poziomów i ukryte typu zatrzymanie licznika ruchów, czasu przewidujesz?

Kody do poziomów - tak.

Nie przewiduję ograniczania czasu lub ruchów. Po prostu jak gracz zużyje mniej ruchów lub czasu - dostanie więcej punktów po przejściu poziomu.

Wrzucam kolejny zrzut. Pracuję nad demem.

Wrzucam też program testowy. Nie jest to jeszcze demo. Sprawdzam poprawność wyświetlania. Jest to krótka animacja.

Wymagany jest system Amiga OS 3.0. Powinno uruchomić się na Amidze 500 z tym systemem. Testowane na Amidze 1200. Powinno zadziałać poprawnie na kartach graficznych. Jak przetestujecie, to proszę dać znać, czy poprawnie się wyświetla na Waszych systemach.

http://coreprogramming.pl/Magazyn/Dema/Magazyn-test.lha

Obrazek

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 9 cze 2019, 13:21 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 564
Lokalizacja: Warszawa
No i jest już najnowsze demko!

Działa licznik czasu, ruchów oraz punktacja.

Można chodzić i przemieszczać skrzynie.

Ulokowane skrzynie dodają +15 punktów.

Teraz czeka mnie robienie poziomów.

Wymagania: co najmniej Amiga 500 i OS 3.0. Powinno bez problemów działać pod RTG.

Z gry wychodzimy za pomocą klawisza ESC.

http://coreprogramming.pl/Magazyn/Dema/Magazyn-demo.lha

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 4 wrz 2019, 17:59 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 564
Lokalizacja: Warszawa
Ja tylko wrzucę najnowszą grafikę sporządzoną w DPaincie.

Ta sceneria do mojego klonu Sokobana jest ukończona. :) Wygląda całkiem ładnie i przyjemnie dla oka.

Obrazek

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO