Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest niedziela, 19 wrz 2021, 17:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: sobota, 17 paź 2020, 16:23 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 524
parallax napisał(a):
I jak postępy w kończeniu gry? :) Co jeszcze Ci zostało do zrobienia? :)

Hej, oto raport z finalizacji gry:

Będzie płynny ruch bohatera.

Oto ostatnia grafika po poprawkach. Mam nadzieję, że jest czytelna i przypadnie do gustu.

Aktualnie pracuję jeszcze przy pracy licencjackiej, ale do końca października powinienem grę ukończyć.

Obrazek

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 18 paź 2020, 08:58 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 15:11
Posty: 831
Skokowy ruch nie byłby wygodniejszy? :D Trzymam kciuki :thumbup:

_________________
Amiga Rulez / YouTube

Marek P. - C-64 dla początkujących https://www.youtube.com/watch?v=RHZRpDo8Xyc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 18 paź 2020, 13:39 
Offline
Amator
Amator

Dołączył(a): sobota, 25 maja 2019, 11:07
Posty: 43
Świetna grafika, jak dla mnie najlepsza ze wszystkich. :clap:

parallax napisał(a):
Skokowy ruch nie byłby wygodniejszy?


Dokładnie tak! Skokowy ruch jest najlepszy w tego typu grach, oczywiście to nie wyklucza animacji, dla przykładu zobacz sobie Paganitzu https://youtu.be/vF1JKxiu0XU

_________________
- nie cierpię peceta !!! -


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 26 paź 2020, 14:49 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 524
Dzięki za pozytywną opinię o grafice.

W tym tygodniu składam moją pracę licencjacką z informatyki. Wreszcie. :D

Tak więc z oczywistych względów aktualizacja Magazynu ma małe opóźnienie.

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 31 paź 2020, 09:29 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 524
Złożyłem wczoraj pracę licencjacką. :D

W końcu mam trochę czasu by popracować przy Magazynie:

Wszystkie przyciski oraz edycja poziomów działają. Przyciskami "Previous" i "Next" przechodzimy pomiędzy poziomami.

Używam okien i gadżetów systemowych z własną grafiką.

Będę grę dokańczać.

Pozdrawiam.

Obrazek

Obrazek

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 1 lis 2020, 11:06 
Offline
Amator
Amator

Dołączył(a): sobota, 25 maja 2019, 11:07
Posty: 43
Będę to powtarzać jak katarynka, ale... czemu wciąż nie ma dźwięku :?: uważam że odbiór gry stanie się bardziej przyjemnijszy. To już prawie 4 miesiące od kiedy wysłałem Ci sample. :oops:

_________________
- nie cierpię peceta !!! -


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 1 lut 2021, 18:26 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 524
AmigaMafia napisał(a):
Będę to powtarzać jak katarynka, ale... czemu wciąż nie ma dźwięku :?: uważam że odbiór gry stanie się bardziej przyjemnijszy. To już prawie 4 miesiące od kiedy wysłałem Ci sample. :oops:

Przepraszam, że nie zamieściłem jeszcze przesłanych przez Ciebie dźwięków. Po prostu kodu odpowiedzialnego za dźwięki jeszcze nie napisałem (choć mam wydrukowany przykładowy kod). Najpierw dodam muzykę bo łatwiej, później dodam dźwięki. Uznałem, że są priorytety.

Przepraszam też za dużą zwłokę w finalizacji gry. Bardzo dziękuję Wam za cierpliwość.

Zamieszczam najnowszy zrzut ekranu. Sceneria "katakumby" (troszkę podrasowana). Działa już ok. 80% funkcji gry:

- Wygodny edytor plansz z kursorem,
- Własny system kafelków z akcjami (przycisków) oraz okienek, które można otwierać na ekranie,
- Silnik gry.

Gra ze zintegrowanym edytorem działa w 50/60 klatek na sekundę. :) Korzysta z koprocesorów wideo Amigi, co niestety pociąga za sobą niedziałanie natywnie pod Amiga OS4.

Wrzucę grę jak będzie gotowa.

Pozdrawiam w Nowym Roku!

Obrazek

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 22 lut 2021, 07:03 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 524
AmigaMafia napisał(a):
Będę to powtarzać jak katarynka, ale... czemu wciąż nie ma dźwięku :?: uważam że odbiór gry stanie się bardziej przyjemnijszy. To już prawie 4 miesiące od kiedy wysłałem Ci sample. :oops:

Kolego Amigamafia - Miło mi poinformować, że dodałem obsługę dźwięków do gry. :D

Obrazek

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 22 lut 2021, 21:43 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 15:11
Posty: 831
Podobają mi się te drzwi do przejścia do drugiej komnaty :thumbup: Już zacieram ręce :dance:

_________________
Amiga Rulez / YouTube

Marek P. - C-64 dla początkujących https://www.youtube.com/watch?v=RHZRpDo8Xyc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 23 lut 2021, 21:52 
Offline
Amator
Amator

Dołączył(a): sobota, 25 maja 2019, 11:07
Posty: 43
O super! :ok: No to teraz droga otwarta na współpracę z jakimś muzykiem. :violin: :P

_________________
- nie cierpię peceta !!! -


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 24 lut 2021, 07:25 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 524
OK, wrzucam grę.

Wymagania to Amiga z chipsetem ECS oraz systemem 3.0 i bibliotekami iffparse.library i diskfont.library (są w systemie).

Proszę zainstalować załączoną czcionkę. Gra nie działa na Amiga OS 4.

https://coreprogramming.pl/robertszacki/magazyn/Magazyn1.1.lha

Obrazek

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 3 mar 2021, 09:13 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 15:11
Posty: 831
Chciałbym grę uruchomić z dyskietki :roll: Zrobiłbyś odpowiedni plik rozruchowy i jakie pliki trzeba wrzucić do libs itp? :thumbup:

_________________
Amiga Rulez / YouTube

Marek P. - C-64 dla początkujących https://www.youtube.com/watch?v=RHZRpDo8Xyc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 3 mar 2021, 09:34 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 524
parallax napisał(a):
Chciałbym grę uruchomić z dyskietki :roll: Zrobiłbyś odpowiedni plik rozruchowy i jakie pliki trzeba wrzucić do libs itp? :thumbup:


Tutaj masz ostatnio publikowaną wersję:
https://coreprogramming.pl/robertszacki/magazyn/Magazyn1.2.lha

Co do dyskietki to wrzuć iffparse.library oraz diskfont.library.

Tutaj filmik z gry:

Aktualnie przygotowuję kolejną wersję. Ma m.in. nową grafikę tej postaci bohatera.

Udało się naprawdę dużo zrobić. Jestem mega szczęśliwy. :D

Obrazek


_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 3 mar 2021, 10:39 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 15:11
Posty: 831
To już jest prawie w pełni działająca gra :) świetna :thumbup: Katalogu S i SS nie trzeba na dyskietce?

_________________
Amiga Rulez / YouTube

Marek P. - C-64 dla początkujących https://www.youtube.com/watch?v=RHZRpDo8Xyc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 3 mar 2021, 14:09 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 524
parallax napisał(a):
To już jest prawie w pełni działająca gra :) świetna :thumbup: Katalogu S i SS nie trzeba na dyskietce?

Tak, trzeba rzecz jasna zainstalować Bootblock w dyskietce poleceniem C:Install w okienku CLI i przygotować plik S:startup-sequence, który uruchomi grę. :)

No i pamiętaj o wspomnianych bibliotekach w Libs oraz czcionce w Fonts.

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO