parallax napisał(a):
Hextreme napisał(a):
Na razie komunikaty są w języku polskim.
I co w związku z tym? Chodziło mi o menu.
Witaj Parallax.
Menu jest w języku polskim.
Wrzucam testowy program. Pragnąłbym by koledzy z Amiga OS 4 go przetestowali pod swoimi systemami.
Gra korzysta z datatypów, przy czym remapuje teraz obrazek. Zatem kolory powinny być prawidłowe.
Na Amidze na ekranie 32-kolorowym kolory są prawidłowe i powinno być tak samo w dowolnej głębi co najmniej 5-bitowej, czyli również 24-bitowy true-color.
Co to oznacza również w praktyce? Otóż możliwość podmiany grafiki na grafikę 24-bit dla systemów z RTG.
Gra dostosowuje się też do rozdzielczości, ale grafika nie jest skalowana - może korzystać natomiast z różnych wersji grafik dla różnych rozdzielczości.
Program do pobrania tutaj:
http://planetamiga.com.pl/Nowe/Magazyn/MagazynTest.lha. Plik wykonywalny nosi nazwę "Screen".
Oto jak prezentuje się na Amidze z 32-kolorowym ekranem lores:
Pracuję nad grą i zdecydowałem się skorzystać z funkcji systemowych w wielu sferach. Była to trudna decyzja, borykałem się z kilkoma problemami z datatypami (remapowanie oraz remapowanie asynchroniczne), które udało się rozwiązać.
Teraz dodaję funkcje do programu i z racji użycia gotowych rozwiązań systemowych - gra powinna zostać ukończona w miarę szybko.
Uwaga: Z programu wychodzimy naciskając prawy przycisk myszy (wchodząc do menu).
Pozdrawiam.
