Mufa napisał(a):
OpenGL 2ES to jest odsłona mobilna z której korzysta Android i iOS, lecz wbrew pozorom nie jest to jakiś powód do zmartwień gdyż według znawców tematu specjalnych różnic wobec wersji desktopowej nie ma.
Zdołałem przeczytać trochę więcej z tego tutka i wyczytałem, że obie te wersje są prawie identyczne:
OpenGL ES use a little more strict version called OpenGL ES Shader Language
(also known as GLSL ES or ESSL). The difference is that you have more fixed
functions and could write more variables in GLSL than in GLSL ES, but the
syntax is the same.Mufa napisał(a):
Jakie plany na przyszłość
Ludzie na AW wyraźnie mówią że ostrzą sobie zęby na Dooma 3. Jak bym ja był decydentem to bym im to dał. Taki mocny wystrzał na start to byłoby coś
Ja boję się takiego podejścia do sprawy, bo znowu zacznie się ganianie i udowadnianie że Amiga też może.
Oczywiście w grę bym pograł, ale dużo bardziej będę zadowolony jeśli gra Crissota zostanie ukończona i będzie miała wysoki poziom i będzie wykorzystywać
W3DN, albo Alladin 4D czy ImageFX albo SketchBlock, szkoda czasu na porty starych FPSów, no chyba że to tylko kwestia prze kompilowania bez potrzeby wielu godzin na grzebanie w kodzie. Nie zrozum mnie źle, każda gra czy program działające z dużą płynnością będzie super, ale ważniejsze żeby Amiga miała swój soft a nie porty staroci z grzyba.
_________________
AmigaOne X5000/020, Sapphire Radeon R9 270X Toxic, 2GB RAM.
Amiga1200/060 32MB RAM