cacodemon napisał(a):
Masakrycznie słabo wygląda CD32. Biorąc pod uwagę, że większość gier na tę konsolę to tytuły żywcem przeniesione z A500 to wygląda na to, że gier przeznaczonych na Cd32 jest dosłownie kilka...
CD32 jak widac po wpisach na portalu czy czasopismie PPA, ma swoich fanow. Prawda jest jednak taka ze gier napisanych specjalnie pod katem CD32 byla jedna czy dwie (mam tu na mysli wykorzystanie ukladu AKIKO). Nie wiem czy na te konsole powstal jakikolwiek tytul ekskluzywny, bo nawet jesli zdarzyla sie gra, ktorej nie bylo na inne Amigi to byla na konsole Sega Megadrive i to najczesciej w bogatszej wersji. Czytajac tekst o grach na CD32 w PPA, tylko utwierdzilem sie w przekonaniu o duzych brakach tej konsoli na tym polu. W zasadzie w kazdej kategorii nie znajdziemy tam tytulu ktory na polu amigowym uchodzi za najbardziej wybitny, wsrod mordobic prozno szukac Mortal Kombat, wsrod pinballi Slam Tilta, wsrod strategii Settlersow, wsrod sportowych SWOSa itd. itd. Jesli do tego dodac fakt ze dzieki WHDLoad w zasadzie kazdy tytul z CD32 uruchomimy na A1200, to naprawde az dziw bierze ile energii niektorzy poswiecaja na toczenie flamewarow majacych udowodnic jakoby CD32 byla najlepszym sprzetem dla amigowego gracza. Takim sprzetem dla retrogracza jest A1200 z 030 + 8MB fastu i kropka. Natomiast CD32 to fajny sprzet, ale dzis glownie dla kolekcjonera a nie praktyka.