Radek Cz napisał(a):
Jest to (będzie) z pewnością najbardziej zaawansowana gra 3D zrobiona dla Amigi (między innymi), trzeba przyznać
że chłopaki mają umiejętności w kodowaniu i robieniu grafiki/muzyki. Podoba mi się że nie robią portów Quake'a i Dooma,
co jest dla mnie zupełnie niezrozumiałe, cała ta fascynacja tymi tytułami dla Amigi to dla mnie swoiste świętokradztwo,
dobra bo odjechałem trochę...
Dożę do tego, że ich gry technicznie są super, ale pomysłu im brak zupełnie, nie sądzę żebym przebrnął przez 65
poziomów tej gry, potrzebują kogoś kto im da pomysł a oni go zrealizują, wtedy będą robić hity na miarę swoich
możliwości personalnych. Serio, miałem ambicję żeby wbić na pierwsze miejsce w MACE'a ale nie mogę się zmusić
żeby grać w tą grę jeszcze raz. Szkoda, bo widać dbałość o szczegóły, ale te gry są tak mało porywające, nie przykuwają.
Zgadzam się z Tobą, są świetnymi developerami, szybko się uczą nowych technologii, mają swój specyficzny design gier, robią świetne stabilne porty gier z PC (Gorky 17, Postal), wszystkie ich produkty działają zgodnie z systemem (wytycznymi SDK, ROM Kernel ..) ale nie dorobili się jeszcze hitu ... choć MACE w wersji HD na PC jest całkiem, całkiem ...
Nowe sterowniki RadeonHD dla Polarisa już niwelują ograniczenie pamięci graficznej karty do 256 MB czyli jest szansa na amigową wersje MACE HD.
Moim faworytem jest Gorky17 do którego zrobiłem dla własnych potrzeb amigową konwersje plików z polskim lektorem.