Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest wtorek, 22 sie 2017, 17:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 20 wrz 2016, 13:41 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 23:11
Posty: 879
Project "Toronca" - nowa gra 3D dla AmigaOS4.x

http://entwickler-x.de/wp-content/uploa ... 24x346.png

Tu widzimy jak DEMO działa pod AmigaOS4 i Warp3DNova+OpenGLES 2.0:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mSvJy5cokgI&feature=youtu.be[/youtube]


Ostatnio edytowano wtorek, 20 wrz 2016, 13:55 przez amig_os, łącznie edytowano 6 razy

Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla TwitterUdostępnij dla Google+
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 20 wrz 2016, 13:50 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 23:11
Posty: 879
entwickler-x.de
Sep 20, 2016 – Thomas Claus:

Our first steps in making a 3D game. As all our recent games where 2D, it is a huge step for us. Learning Blender, making 3D Objects and build our own 3D Engine.
A snapshot of working on “Toronca” (only the project name):

http://entwickler-x.de/wp-content/uploa ... ogress.png


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 1 lis 2016, 21:12 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 23:11
Posty: 879



Sam460, 2GB Ram, Radeon7750, AmigaOS4.1 F.E. EntwicklerX 3D Engine wip, window 1280x960

1. Engine test in Warp3D SI (1.14) + MiniGL (2.20)
2. Level switch (needs a while)

3. change config to Warp3D NOVA
4. XEngine test in Warp3D NOVA (1.32) + OpenGLES2.0 (1.10)

5. Level switch (needs a while)

Still work in progress and the very first run of our work in progress game engine and our upcoming little game for AmigaOS4.1!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 1 lis 2016, 22:27 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 23:31
Posty: 519
Ciężko powiedzieć coś o samej grze, bardzo bajkowa, dla dzieci taka.
Ale różnica po między zwykłym W3D i W3D Novą jest ogromna w szybkości.
Nie wiem tylko czy to wynika z szybkości samego W3D czy też ta druga
jest lepiej dopracowana bo wersja ma o 0.18 ma wyższy numerek.
W te czy wewte fajnie że coś robią.

_________________
AmigaOne X5000/020, Sapphire Radeon R9 270X Toxic, 2GB RAM.
Amiga1200/060 32MB RAM
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 2 lis 2016, 09:52 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 16:14
Posty: 2686
Z tego co wiadomo to obie wersje śa jeszcze mocno niedopracowane. Generalnie autorzy raczej nie oczekują by finalna gra tak jak na filmi chodziła powyżej 140fps. Czyli można się domyślać że w gotowym produkcie dołożą jeszcze obiektów, bardziej rozbudują i skomplikują poziomy itp. Natomiast fajnie że W3D nova, daje im dość dużą swobodę by to robić, bo jak widać w wersji pod MiniGL, specjalnych rezerw już nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 2 lis 2016, 14:21 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 13:28
Posty: 858
Nie widzę różnicy w szybkości. Gdyby nie wyświetlane liczby - patrząc na grę nie widzę, ani w szybkości ani w płynności poruszania się. W obu przypadkach dla mnie jest w porządku.
W obecnej formie jest przerost znajdziek nad scenerią, taka izometryczna platfomówka, tylko że jednopoziomowa.
Gra chciałbym żeby poszła w tym kierunku:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 2 lis 2016, 18:26 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 23:11
Posty: 879
Taka amigowa namiastka: Tales From Heaven.



Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 2 lis 2016, 18:56 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 564
Namiastka namiastki ;) Dopóki widziałem tylko w ACS, to mi się podobała gra :D
Gdyby Toronca poszła w kierunku Croca było by super, ale raczej poziomy nie będą tak rozbudowane.

_________________
Amiga Rulez / YT | Co to jest i dlaczego marksizm [ kulturowy ] to ZŁO - Wyjaśnia Prof. dr hab. Piotr Jaroszyński


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 2 lis 2016, 20:27 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 18:21
Posty: 748
Mnie się Tales From Heaven podobała.
Jak na tamte czasy była całkiem niezła.
Zwłaszcza jak się weźmie pod uwagę że to gra na Amigę a nie port.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 10 maja 2017, 12:13 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 23:11
Posty: 879
XEngine Test realtime shader compiling :



Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 10 maja 2017, 20:39 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 564
Super! Jest postęp!
Tylko po co ten spojler, że po 25 sekundach od rozpoczęcia gry trzeba przejść przez most i zaraz się wrócić żeby przejść grę?? Cała zabawa poszła w pierony! :cry:

_________________
Amiga Rulez / YT | Co to jest i dlaczego marksizm [ kulturowy ] to ZŁO - Wyjaśnia Prof. dr hab. Piotr Jaroszyński


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO