Radek..
Cytuj:
Czyli mówisz, że OGLES2 nie da nic w kwestii ilości renderowanych wielokątów, bo chyba o to się rozchodzi?
Czym innym jest "renderowanie" postaci która jest zbiorem wielokątów pokrytym teksturami, a czym innym generowanie terenu. Chyba zapominasz jaki jest realny rozmiar takiej mapy, i że jest generowana także wgłąb, wszak modelujesz otoczenie jak Demiurg bawiący się światem niczym klockami, ale jednak jesteś górnikiem
Nie bez powodu większość gier 3D to sprytne puszczenie gracza "tunelem" ładnie obudowanym krajobrazem, budynkami, a jednak kroczysz po wytyczonych ścieżkach.
Tu niby grafika jest prosta - piksele i klocki - ale właśnie dlatego OpenGL cóż tu może - wizualnie poprawić, ale nie zwiększyć wydajności. GPU będzie wyręczał w czymś CPU? Wątpię. OpenGL da ci efekty oświetlenia, rozmycia, ale CPU nie zastąpi. Chyba. Nie czytałem dokumentacji ;]
W kwietniu robiłem u siebie na blogu testy Quake, poczytaj jakie są różnice pomiędzy AmigaOne 500 (a naprawdę mam wypasioną dzięki pomocy kolegom z forum) a np. X1000. "Duże" AmigaOne są wydajniejsze 3x. To jest deklasacja. Ja nie liczę na żadne AmiCrafty, mnie wystarczy wsparcie UVD ;] Będę mógł sobie wtedy napisać w stopce "AmigaOne happy user" ;p
@Mufa
Ja myślę że klon Minecrafta jest po prostu dobrym wyborem, bo tu mechanika gry ani szczegółowość grafiki nie jest wielka, a akcelerację można już pokazać. Dosyć długo miałem P IV, i pamiętam że na max ustawieniach szału nie było. Pewnie że nie ma co krakać, no ale chciałbym to widzieć odpalane na np. Taborze. Może być śmiesznie ;]
A poza tym to oczywiście zarówno OpenGL ES 2 jak i AmiCraft to bardzo dobre wiadomości.