adam napisał(a):
Ciesze się że ta strona jeszcze wisi w internecie, bo w 2012 r. uznaliśmy ją za martwą. Na pewno ważne odniesienie historyczne poprzez mnogość konfiguracji. I nawet nie tak bezwartościowe (ostatni wynik z 2011 r.) bo niektóre z jednostek do porównań ludzie używają do dziś - to ja
Właśnie na to chcę zwrócić uwagę - są rozbieżności. Ja używam peceta z procesorem E8500 i w tabeli zbiorczej jest aż 23 takie konfiguracje - ale one maja bardzo duży rozrzut wyników. Więc ostrożnie z podsumowaniem przy wyciąganiu wniosków końcowych
Moglibyście też zmierzyć w Blenderze scenkę „bricks_and_water_plugin.blend” bo do niej mam wyniki z XE zwykłej i podkręconej na 933 MHz.
@Radek Cz.
Ten problem z rozwiązaniem jest opisany w książce radzika, potrzebujesz starszą wersję tej biblioteki (libpng12.so).
Jeszcze pytanie czy masz aktualną wersję Blendera.
Z ciekawości zapuściłem ten test na mocnym PC i zdziwiłem się, że wynik był dużo gorszy niż na procesorach znacznie wolniejszych. Na procesorze Core i7 2600K podkręconym do 4,7Ghz, 24GB RAM wyszło 00:23:47. (Blender 2.79)
Dopiero po chwili załapałem o co chodzi. Domyślnie ten test renderuje na jednym rdzeniu procesora. Dopiero w opcji Performance jak się przestawi z Fixed na Autodect to program angażuje wszystkie dostępne rdzenie i wątki. Po zmianie (4 rdzenie, 8 wątków) wynik 00:05:35