smarkusg napisał(a):
Cześć
Mam prośbę, może ktoś sprawdzić z ciekawości jak działa OpenLara na prawdziwym sprzęcie ?
Konfiguracja nie jest ważna - wersja minigl.
Czysta kompilacja kodu Morphos pod AOS4.
Dziękuję
link ->
https://we.tl/t-nH7IatNbDA*) link będzie działać 3 dni
Nie mam wrapera do minigl ale uruchomienie wersji _sw (software?) daje :
INFO: OpenLara (Jun 2 2025)
INFO: Renderer : Software
INFO: Version : 0.1
INFO: cache :
INFO: supports :
INFO: CubeMap support: false
INFO: variyngs count : 0
INFO: binary shaders : false
INFO: vertex arrays : false
INFO: depth texture : false
INFO: shadow sampler : false
INFO: discard frame : false
INFO: NPOT textures : false
INFO: 3D textures : false
INFO: RG textures : false
INFO: border color : false
INFO: max level : true
INFO: anisotropic : 0
INFO: float textures : float = false, half = false
INFO:
INFO: shader: cache warm-up...
INFO: shader: cache is ready
INFO: level format version VER_TR1_PC
INFO: meshes: 13
INFO: MegaMesh (i:1512 v:978 a:3, size:34320)
INFO: Read Slots...
Obraz poszatkowany, w tle gra muzyka i jest chyba menu.