Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest sobota, 14 cze 2025, 06:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: OpenLara
PostNapisane: poniedziałek, 2 cze 2025, 20:36 
Offline
Amator
Amator

Dołączył(a): wtorek, 5 wrz 2023, 20:15
Posty: 42
Cześć

Mam prośbę, może ktoś sprawdzić z ciekawości jak działa OpenLara na prawdziwym sprzęcie ?
Konfiguracja nie jest ważna - wersja minigl.
Czysta kompilacja kodu Morphos pod AOS4.
Dziękuję

link -> https://we.tl/t-nH7IatNbDA

*) link będzie działać 3 dni


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: OpenLara
PostNapisane: wtorek, 3 cze 2025, 06:03 
Offline
Amator
Amator

Dołączył(a): niedziela, 1 paź 2023, 13:50
Posty: 25
Akurat jestem na krótkim urlopie i nie mam dostępu do sprzętu, ale w weekend chętnie przetestuję :)

_________________
Jeden z wielu...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: OpenLara
PostNapisane: wtorek, 3 cze 2025, 22:32 
Offline
Znamienity forumowicz
Znamienity forumowicz

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 20:57
Posty: 1247
smarkusg napisał(a):
Cześć

Mam prośbę, może ktoś sprawdzić z ciekawości jak działa OpenLara na prawdziwym sprzęcie ?
Konfiguracja nie jest ważna - wersja minigl.
Czysta kompilacja kodu Morphos pod AOS4.
Dziękuję

link -> https://we.tl/t-nH7IatNbDA

*) link będzie działać 3 dni


Nie mam wrapera do minigl ale uruchomienie wersji _sw (software?) daje :

INFO: OpenLara (Jun 2 2025)
INFO: Renderer : Software
INFO: Version : 0.1
INFO: cache :
INFO: supports :
INFO: CubeMap support: false
INFO: variyngs count : 0
INFO: binary shaders : false
INFO: vertex arrays : false
INFO: depth texture : false
INFO: shadow sampler : false
INFO: discard frame : false
INFO: NPOT textures : false
INFO: 3D textures : false
INFO: RG textures : false
INFO: border color : false
INFO: max level : true
INFO: anisotropic : 0
INFO: float textures : float = false, half = false
INFO:
INFO: shader: cache warm-up...
INFO: shader: cache is ready
INFO: level format version VER_TR1_PC
INFO: meshes: 13
INFO: MegaMesh (i:1512 v:978 a:3, size:34320)
INFO: Read Slots...

Obraz poszatkowany, w tle gra muzyka i jest chyba menu.

_________________
SAM440 Flex 800MHz 1GB HD7750 :mrgreen: SBLive! OS4.1 FE/CDTV/CDTV+8MB+IDE/A500/A600+RGB2HDMI/A600+Furia+IndiECS/A1200+TF1260/CD32/A4000D+A2320+PiccoloSD64


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: OpenLara
PostNapisane: środa, 4 cze 2025, 06:10 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4831
smarkusg napisał(a):
Cześć

Mam prośbę, może ktoś sprawdzić z ciekawości jak działa OpenLara na prawdziwym sprzęcie ?
Konfiguracja nie jest ważna - wersja minigl.
Czysta kompilacja kodu Morphos pod AOS4.
Dziękuję

link -> https://we.tl/t-nH7IatNbDA

*) link będzie działać 3 dni


Będę w domu dosyć póżnym wieczorem. Jeśli nie uda się przetestować dziś, to postaram się jutro.

P.S.
Czy skoro jednak dalej coś robisz dla AOS 4 i skoro zacząłeś wspierać MiniGL, to czy jest szansa na rekompulację Twojego portu Dooma, z którego wsparcie GL wcześniej usunąłeś?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: OpenLara
PostNapisane: środa, 4 cze 2025, 19:45 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4831
smarkusg napisał(a):
Cześć

Mam prośbę, może ktoś sprawdzić z ciekawości jak działa OpenLara na prawdziwym sprzęcie ?
Konfiguracja nie jest ważna - wersja minigl.
Czysta kompilacja kodu Morphos pod AOS4.
Dziękuję

link -> https://we.tl/t-nH7IatNbDA

*) link będzie działać 3 dni


Sprawdzone tak na szybko, dosłownie 3 minuty bo czsu nie mam dziś zbyt wiele. W weekend postaram się o dłuższe testy. Nie wszystko w tym porcie da się ustawić na max, konkretnie filtering najwyżej na medium, a water tylko low. Natomaist całą resztę ustawiłem na high i powłączałem wszystko co się da. Przez te dwie minuty spaceru miałem dosyć duże wahania prędkości od jakiś 130fps do prawie 300fps. Sterowanie padem działa, gra się nie zawiesiła. To tyle co mogę napisać dziś po tym króciutkim teście.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: OpenLara
PostNapisane: środa, 4 cze 2025, 22:15 
Offline
Amator
Amator

Dołączył(a): wtorek, 5 wrz 2023, 20:15
Posty: 42
Cytuj:
Czy skoro jednak dalej coś robisz dla AOS4 i skoro zacząłeś wspierać MiniGL, to czy jest szansa na rekompulację Twojego portu Dooma, z którego wsparcie GL wcześniej usunąłeś?

Dalej pracuje nad swoim projektem sprzętu X86_64 za 35 euro dla AOS4.
Skompilowałem OpenLara z kodu dla MorphOS dla tego celu.
Jak chodzi o PrBoom to teraz mogę go sprawdzić na swojej maszynie X86_64. Przekompiluję pod GL dla testu.

@Mufa
Dziękuję za sprawdzenie. Nie mogłem sprawdzić jak dzała "pad" i prędkości - dzięki !

Zminiełem już pliki wykonywalne aby działały z "warpper" pod EGL i GL4ES.
@Rene i @Hunoppc odpisali mi dzisiaj, że "warpper" działa bardzo szybko.

screen - > https://ibb.co/fGDZrzy0

Pliki binarne przekaże @Hunoppc aby go wesprzeć dla tego projektów przez "ko-fi".
Jeżeli masz dostęp - jest albo w moim katalogu na jego ftp albo w globalnym.
Patch aby skompilować pliki źródłowe udostępnię. Dodam tutaj linki jeżeli nikomu nie będzie to przeszkadzać.

@Przemek
Dziękuję za prawdzenie i pościecony czas. Wersje SW jest bardzo wolno. Dobrze , że nie zrobiła "Kabummm!" i działała ;-D
Przeszła test - dziękuję jeszcze raz.

@Djk83
Jak masz czas a wiem że posiadasz A1222 - dziękuję za pomoc. Gdyby link wygasł daj znać


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: OpenLara
PostNapisane: piątek, 6 cze 2025, 11:54 
Offline
Amator
Amator

Dołączył(a): niedziela, 1 paź 2023, 13:50
Posty: 25
Cytuj:
Jak masz czas a wiem że posiadasz A1222 - dziękuję za pomoc. Gdyby link wygasł daj znać


Akurat moja maszyna to Sam460LE ;) Zabezpieczyłem sobie paczkę, dzięki. Pewnie, będę miał czas potestować :D Napisałem pw.

_________________
Jeden z wielu...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: OpenLara
PostNapisane: piątek, 6 cze 2025, 14:05 
Offline
Amator
Amator

Dołączył(a): wtorek, 5 wrz 2023, 20:15
Posty: 42
Mufa napisał(a):
Czy skoro jednak dalej coś robisz dla AOS 4 i skoro zacząłeś wspierać MiniGL, to czy jest szansa na rekompulację Twojego portu Dooma, z którego wsparcie GL wcześniej usunąłeś?

Naszukałem się trochę dzisiaj źródłe tepo portu, znalażłem. Wersja minigl i gl4ES.

Screen - > https://ibb.co/tpNgLKp9

Nie chce zaśniecać forum linkami. Wyśle ci wieczorem pliki binarne albo umieszczę link tutaj jak pozwolisz.
Ten port najlepieje działa z SOUNDTRACK jako pliki MP3. Emulacja MIDI zjada tylko procesor a dzwięk jest okropy.
Wyśle całość ewentualnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: OpenLara
PostNapisane: poniedziałek, 9 cze 2025, 17:11 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4831
Przetestowałem te wersje od Huno. Odsłona MiniGL, jak się można domyślać oczywiście najwolniejsza, ale i tak działa ze stabilną prędkością powyżej 100fps na ekranie FullHD i maksymalnych detalach. Wersje EGL i GL4ES charakteryzują się dużo większą skokowością klatkarzu, od jakichś 120fps do 330fps . Te wartości tak dla orientacji, bo wiadomo że i tak gdy będę chciał pograć, to włączę Vsync.



Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO