Przetestowałem wersję Windowsową Xash3D i ... Half-Life i działa.
Przypadkowo znalazłem linki do wersji PPC na macrumos. Mam G4 „Titanic” i czasami odwiedzam fora związane z tym tematem. Nie mam MOS na moim Powerbooku – używam go tylko na MacOsX.
Jeśli chodzi o źródła, jedynym problemem są licencji od kodu (mam pewną „zboczenie” dotyczące licencji/praw autorskich). Kod xash3d-fwgs wydaje się być już poprawny, ale nadal pozostało kilka rzeczy. Z dyskucji na openports jest jesczcze mały problem w kilku źródeł kodu. Chyba zostanie od przeportoeany ze źródem opensource Q3. Zrobiłem szybki port dla clib4 i QEMU z trybem soft. Działa również przez Warpz. Nie mam NovaBridge, więc nie testowałem tego na Raden HD. Ogólnie rzecz biorąc, clib4 znacznie upraszcza kompilację nowszego kodu i myślę, że jest to przyszłość AOS4. To tylko wersja poglądowa i wymagała by poprawy i pracy ale powinna działać na AOS4
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników