Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest czwartek, 28 mar 2024, 23:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Cytadela v1.3.
PostNapisane: niedziela, 27 mar 2022, 13:53 
Offline
Generał
Generał

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 22:11
Posty: 1829
Cytadela 1.3 ukończona :)

Info:
https://retrogames.biz/support/thea500- ... nus-games/

Download:
https://drive.google.com/file/d/1ApxFGU ... KTdps/edit

Warto zaglądać :) - może pojawią się nowsze żródła ...
http://cytadela.sourceforge.net/


arturB:
Jesli na czyms nie działa - co oczywiście jest możliwe, to proszę dać info na priv.
Mały tip: wciskając klawisz tylda mamy ilość fps - w okienku z lewej na dole. Gra nie wymaga AGA ale potrzeba 2mb+ fast






Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 27 mar 2022, 20:13 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4652
W paczce z grą jest katalog Kickstarts, a tam jakieś pliki typu kick33192.A500.RTB i pięć podobnych. Przyznam szczerze że nia chciało mi się sprawdzać czy są to obrazy ROMów Amigi, ale gdyby tak było, to w aktualnej sytuacji wojny prawnej o tego typu rzeczy to bardzo odważne posunięcie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 27 mar 2022, 22:59 
Offline
Regularny forumowicz
Regularny forumowicz

Dołączył(a): czwartek, 8 kwi 2021, 13:48
Posty: 85
Lokalizacja: Trojmiasto
Te pliki nie zostały dodane przez twórców gry, tylko przez producenta a500 mini - ta konsola pewnie potrzebuje do działania kickstartów. Domyślam się, że odpowiednie umowy na to mają. Warto zauważyć, że jako twórcy nie udostępniamy downloadu z własnych stron serwerów etc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 28 mar 2022, 12:42 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 561
Lokalizacja: Warszawa
Mufa napisał(a):
W paczce z grą jest katalog Kickstarts, a tam jakieś pliki typu kick33192.A500.RTB i pięć podobnych. Przyznam szczerze że nia chciało mi się sprawdzać czy są to obrazy ROMów Amigi, ale gdyby tak było, to w aktualnej sytuacji wojny prawnej o tego typu rzeczy to bardzo odważne posunięcie.

To tylko RTB o rozmiarach 4 kB. To nie są pliki z Kickstartem Amigi, tylko pliki relokacji potrzebne dla WHDLoad!

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 28 mar 2022, 17:30 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4652
OK. :ok:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 30 mar 2022, 11:57 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4652
Odpaliłem dziś z ciekawości. Dziala bezproblemowo na X5000 pod E-UAE. Co ważne działa szybko pod emulowanym 040, więc dobrze że autorzy naprawili w końcu irytujący błąd, który pamiętam z czasów kiedy jeszcze miałem A1200 z realnym 040, kiedy to nie zauważyłem specjalnego przyspieszenia względem gry na A500. Gratulacje też za kilka innych usprawnień typu gra myszą. Niestety mimo wielu plusów, trudno nie odnieść wrażenia że produkcja bardzo źle zniosla próbę czasu. Co by nie mówić już w połowie lat 90-tych to nie była gra, którą można by zakwalifikować do TOP 5 amigowych fps'ów i ustępowała tytułom tworzonym od początku pod maszyny z AGA. Wtedy jednak na telewizorach ze sprzętowym "motion blurem" czy 15 calowych monitorach CRT o nominalnej rozdzielczości 800x600 pikseloza nie była aż tak widoczna jak dziś na współczesnym sprzęcie. Także nie będę ukrywał że mimo iż jestem raczej człowiekiem, którego strzelanki 3D, nadgryzone zębem czasu nie odstraszają od monitora (czego dowodem były recki Blood czy Shadow Warrior), to jednak tym razem wytrzymałem tylko minutę.

Dlatego jestem ciekaw kontynuacji, o której przebąkuje Artur, mam nadzieję że pikseloza będzie mniejsza, choćby taka jak w Gloomie byłaby już całkiem OK. Chciałoby się pewnie by nastąpca był grą zgodną z systemem, tak by podobnie jak np. w przypadku Nemac IV można grać natywnie na Amidze NG, bez konieczności E-UAE, lecz pewnie aż na tak wiele nie ma co liczyć.

Tak czy owak, dzięki chłopaki za dotychczasową robotę, zapewne bardziej hardkorowi retrogracze niż ja będą mieli sporo frajdy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 30 mar 2022, 17:16 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 15:11
Posty: 913
Wspaniała wiadomość :thumbup: Pora odświeżyć sobie Cytadelę, w którą tak się zagrywałem lata temu ;) Nowe tekstury chyba na plus :thumbup: Może tym razem uda mi się grę przejść :)

_________________
Amiga Rulez / YouTube

Interes życia https://www.youtube.com/watch?v=EUkYy2YItvo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 30 mar 2022, 17:19 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 15:11
Posty: 913
Mufa napisał(a):
Co by nie mówić już w połowie lat 90-tych to nie była gra, którą można by zakwalifikować do TOP 5 amigowych fps'ów i ustępowała tytułom tworzonym od początku pod maszyny z AGA.

Jednak na Amidze 500, Cytadela to był wypas :thumbup: Może oprócz prędkości działania przy większych okienkach :)

_________________
Amiga Rulez / YouTube

Interes życia https://www.youtube.com/watch?v=EUkYy2YItvo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO