Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest sobota, 16 paź 2021, 13:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: piątek, 18 sie 2017, 19:28 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 13:15
Posty: 757
Nie wiem czy to błąd i czy trzeba by to gdzieś zgłosić, ale przy logowaniu do AmiSphere - przy pomocy ikonki w "Prefs" - nie da się podać hasła dłuższego niż 15 znaków. Sęk w tym, że moje hasło ma 16 znaków i nie da się zalogować. O tyle jest to dziwne, że logując się do AmiStore lub poprzez przeglądarkę internetową problem ten nie występuje. Oczywiście pomogła zmiana hasła ale wg mnie jest to błąd/niedopatrzenie.


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 25 sie 2017, 19:55 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz

Dołączył(a): czwartek, 25 wrz 2014, 19:41
Posty: 499
Ja natomiast nie mogę zmienić kraju. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 15 wrz 2017, 07:58 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4040
Jeśli ktoś nie śledzi tego tak na co dzień, to informuję że od czasu ostatniego wydania pojawiło się co nieco uaktualnień dostępnych w Uptaderze (a także z tego co wiem kilka ważniejszych, których na razie nie udostępniają), w tym uaktualnienie samego Uptadera jak i AmiSphere. Być może dostrzeżone przez Was problemy zostały naprawione (choć changelog nic na ten temat nie wspomina).


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 17 lis 2020, 23:37 
Offline
Początkujący
Początkujący

Dołączył(a): środa, 31 paź 2018, 00:07
Posty: 3
Cześć,
podpinam się pod ten wątek bo mój problem też jest związany z logowaniem się do AmiSphere. Konto utworzyłem już w 2015 roku ale się tam nie logowałem. Ostatnio tj. jakies 10 dni temu uruchomiłem na AOS 4.1 oprogramowanie AmiStore. Pytał o login i hasło. Hasła nie pamiętałem, zaznaczyłem "forgot my password". Zapytał o adres e-mail i miał przysłać maila z linkiem resetującym hasło. Nie zauważyłem, że mail wylądował w folderze SPAM. Zrobiłem jeszcze kilka prób logowania z różnymi hasłami ale bez sukcesu. Następnego dnia znalazłem maila z linkiem w folderze SPAM. Użyłem znajdującego się tam linka do resetu hasła ale ten nie zadziałała Podejrzewam, że przez te moje nieudane próby logowania w międzyczasie (może konto zablokowali?). Dnia 7.11.2020 napisałem wiadomość do A-EON przez formularz kontaktowy z prośbą o przysłanie mi maila z linkiem resetującym hasło bo nie chcę zakładać nowego konta skoro mam stare. Wciąż czekam na odpowiedź. Pytanie: czy ktoś z Was kontaktował się z A-EON w podobnej sprawie i jak sprawnie odpowiadają oni na pytania wysłane przez ten ich formularz kontaktowy?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 18 lis 2020, 17:43 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4040
No cóż Amigakit słynie niestety z zaniedbanych stron internetowych. Może mu się coś popsuło w formularzu kontaktowym i nawet o tym nie wie, bądź nie ma czasu naprawić?

Jeśli masz konto na Amigans.net, to spróbuj opisać problem tutaj. Akurat dyskusja zeszła na temat AmiSphere, a Leaman udziela się w tym wątku, więc powinien zareagować.

Jeśli nie atakuj go bezpośrednio na maila, jak nie jednego to drugiego:

sales@amigakit.co.uk
deliveries@amigakit.com


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 18 lis 2020, 18:01 
Offline
Początkujący
Początkujący

Dołączył(a): środa, 31 paź 2018, 00:07
Posty: 3
Dzięki za podpowiedź. W sumie nie łączyłem strony AmiSphere z AmigaKit. Myślałem, że to ludzie z A-EON tym zarządzają. Spróbuję swoją sprawę opisać na amigans.net. Może pomogą.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 20 lis 2020, 09:39 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 05:09
Posty: 526
Hej, mam ten sam problem. Założyłem konto na AmiSphere w związku z zakupionym programem ImageFX. Niestety nie mogę się zalogować. Skontaktowałem się z AmiSphere ale nie odpowiadają na mail.

_________________
Robert "Hextreme" Szacki - Gear Works software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 20 lis 2020, 10:45 
Offline
Znamienity forumowicz
Znamienity forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 12:28
Posty: 1177
@adi
Raczej nie zablokowali ci konta, co najwyżej link do resetowania hasła wygasł i musiałby być wygenerowany nowy.
Spróbuj czy możesz zalogować się z poziomu przeglądarki pod Windows, nie sklepiku. Ja wczoraj sprawdzałem i działa, testowo ściągnąłem WS Core 1.1. Strona jest tak amatorska, że nie ma nawet przycisku "wyloguj". Jakbyś pisał do nich jeszcze raz to podaj swój identyfikator (typu as100086), może to przyspieszy działanie (jeśli ktoś czyta te e-maile).

_________________
AmigaOne 500 (AMCC 460ex 1150 MHz), 2 GB RAM, Radeon 7750 (1GB, DDR5), karta dźwiękowa Envy24HT


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 21 lis 2020, 22:06 
Offline
Początkujący
Początkujący

Dołączył(a): środa, 31 paź 2018, 00:07
Posty: 3
adam napisał(a):
@adi
Raczej nie zablokowali ci konta, co najwyżej link do resetowania hasła wygasł i musiałby być wygenerowany nowy.
Spróbuj czy możesz zalogować się z poziomu przeglądarki pod Windows, nie sklepiku. Ja wczoraj sprawdzałem i działa, testowo ściągnąłem WS Core 1.1. Strona jest tak amatorska, że nie ma nawet przycisku "wyloguj". Jakbyś pisał do nich jeszcze raz to podaj swój identyfikator (typu as100086), może to przyspieszy działanie (jeśli ktoś czyta te e-maile).


Adam,
no właśnie ten mail do resetu hasła, który przyszedł mi na mojego maila a ja go nie zauważyłem bo mi do SPAMu wpadł, wygenerowałem pod programem AMIStore (jest tam opcja przypomnienia hasła). Link faktycznie mógł wygasnąć. Problem w tym, że teraz wygenerowanie przypomnienia (czy resetu) hasła za pomocą programu AMIStore nic już nie daje :-( W sensie nowy mail z linkiem do resetu hasła nie przychodzi. Moje połączenie z Internetem przechodzi przez gateway (drugi komputer) więc zrobiłem sobie na tym gateway'u sniffing pakietów i widzę wyraźnie komunikaty jak apka AMIStore rozmawia po protokole SMTP z tym serwerem AmiSphere i jak wysyłany jest e-mail. To się w sumie zgadza bo komunikat z apki AMIStore jest taki: "AMISphere password successfully changed" i że potwierdzenie tego faktu zostało wysłane na moją skrzynkę., i to samo widzę na gateway'u w pakietach SMTP. Chyba faktycznie napiszę do Leamana na tego maila co mi go Mufa w pierwszym mailu podał.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO