Emu napisał(a):
Wings Remastered opłacałem chyba w 2015 więc pokaz publiczny gry po dwóch latach to faktycznie osiągnięcie, tym bardziej, że realna forsa na pre-ordery od ludzi poszła. Przypomina mi to historię z moją Vegą+ na która do dziś miłośnicy ZX-a czekają.
Mała uwaga, to nie był kolejny pokaz a rozpoczecie sprzedaży, bo z tego co widać na fotkach i piszą ludzie grę mozna było kupić. Reszta się zgadza, ja też płaciłem jeszcze w 2015 roku, a premiera była zapowiadana na luty 2016 tak więc dobre 1.5 roku z okładem obsuwy. Inna sprawa że termin miał być dotrzymany jeśli sprzeda się w przedsprzedaży wszystkie 300 sztuk z limitowanej serii, tymczasem do dziś poszło ledwie 201.
Mimo wszystko myślę że w dużej mierze wynikało to z niewiary i bojaźni wielu amigowców w pakowanie się w pre-ordery. Uważam jednak że teraz kiedy produkt fizycznie jest gotowy nie będzie problemów z jego całkowitym wysprzedaniem. Tak czy owak mam nadzieję że w listopadzie kurier zapuka do drzwi i będzie w co pograć w długie jesienne wieczory.
Reasumując pomimo że zgadzam się że po AmiWest i po Amiga 32, ten rok można już w zasadzie określić mianem słabego, to akurat kwestię sfinalizowania gry Wing Remastered, pomimo opóźnienia, w corocznym podsumowaniu określę jako plus.