Przemek napisał(a):
Ta nasza akceleracja niestety nie jest na tyle wydajna żeby przeportowac Pyramid Quest, jak stwierdzili panowie z EntwicklerX. A przecież nie jest to niewiadomo jaki demon graficzny.
https://youtu.be/OsZOqY8J4yQPS. UVD dla RadeonHD też ledwo wyrabia z fullhd. Oby tylko Warp3DNova nie miała jakiś ograniczeń u podstaw.
1)
Rozmowa dotyczyła SAM 460 i ponoć nie działania GART - ale to sprostował Hans.EntwicklerX nie mają X1000 ani X5000
https://www.amigans.net/modules/newbb/v ... post133243@imagodespira
Liczyliśmy na wsparcie GART, ale to nie działa.
@Hans de Ruiter
Mamy wsparcie GART i na pewno działa. Jednak nie ma to tak dużego wpływu na wydajność, jak oczekiwano, i nie może być używane na
Sam460 z powodu braku spójności pamięci. Próbowałem uruchomić go na Sam460 za pomocą ręcznego opróżniania pamięci podręcznej procesora, ale nie mogłem go tam niezawodnie uruchomić.
GART pracuje na X1000, X5000 i A1222.2)
https://www.amigans.net/modules/newbb/v ... post133287@Daytona675x
Nie zapominajmy o najbardziej oczywistym wąskim gardle:
niezoptymalizowanych shaderach w samej grze.
Np. przeanalizowałem
shadery Spencera i jest ogromny potencjał optymalizacji! @imagodespira
Nie zapominaj, że musimy iść ścieżką, która działa na naszą pracę, z której musimy żyć i rzeczy związane z Amigą.
Powinien działać z przyzwoitą/realistyczną ilością optymalizacji. Może to nie jest twój cel, ale chcemy skończyć i wydać
3)
@Kas1e
Będzie szukał wąskich gardeł w kodzie shaderów - przypadki testowe w drodze.