Forum AmigaOne Zone
https://forum.amigaone.pl/

Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!
https://forum.amigaone.pl/gry-f6/gorky17-dla-amigaos4-wydany-t717-15.html
Strona 2 z 3

Autor:  Mufa [ czwartek, 8 paź 2015, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

Ja myślę że w sobotę mogą być jakieś niespodzianki ze strony A-EONu, ze strony Hyperionu zresztą też (i nie mam na myśli tutaj tylko Gorky 17), no ale mogę się mylić. Poczekamy, zobaczymy.

Autor:  Emu [ czwartek, 8 paź 2015, 18:13 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

W takim razie w sobotę na zakupy! Oby :)

Autor:  amig_os [ piątek, 9 paź 2015, 05:32 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

Mufa napisał(a):
http://www.amiga-shop.net/Amiga-Software/Amiga-Games/Preorder-Gorky-17::729.html?language=en

Dla tych co nie załapią się na kupno gry podczas imprezy Alinea oferuje możliwość zakupu w opcji preoder. Na stronie znajdziemy bodaj pierwsze od 9 lat graby z gry działającej pod kontrolą AmigaOS 4 (znaczy że wytłoczone płytki prawdopodobnie są już u niemieckiego dystrybutora). Dla wątpiących jest też informacja o licencji należącej do Hyperionu a wykupionej legalnie od Metropolis.


Tu są stare AmigaOS 3.x, Lunix i nowe AmigaOS4.1 FE fotki z Gorky 17:

http://hyperion-entertainment.biz/index.php/games/screenshot-gallery/view/5

Autor:  Mufa [ piątek, 9 paź 2015, 08:40 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

Nie ma tam z AOS 3 (zresztą chyba nigdy takich nie było). Te stare to są z niedokończonego portu Hausera dla AmigaOS 4.0, a co do Linuksa i AOS 4.1FE to się zgadza.

Autor:  amig_os [ sobota, 10 paź 2015, 04:44 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

Mufa napisał(a):
Nie ma tam z AOS 3 (zresztą chyba nigdy takich nie było). Te stare to są z niedokończonego portu Hausera dla AmigaOS 4.0, a co do Linuksa i AOS 4.1FE to się zgadza.


Ok - teraz widzę jaka to maszyna i system - wszystko pisze w w oknie Shell.

Autor:  Mufa [ piątek, 23 paź 2015, 10:56 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

Gorky 17 edycja specjalna, czyli gra, koszulka, plakat, notes i naklejka są już w moich rękach. Jeszcze raz dziękuję Radzokowi za skuteczne załatwienie sprawy :ok: Recenzja gry, jeszcze tej jesieni.

Autor:  Emu [ piątek, 23 paź 2015, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

Fajny zestawik :)

Dla tych, co zamawiali w sklepach wysyłkowo - przesyłki powinny już wychodzić, przynajmniej Amedia zaczęła wysylki 22.10.

Autor:  Mufa [ sobota, 24 paź 2015, 11:30 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

W kwestii najbardziej interesującej Polaków. Po skopiowaniu z polskojęzycznej pecetowej wersji gry pliku lang.dat nie ma problemów z napisami w naszym ojczystym języku, zarówno na poziomie menu jak i dialogów.

Gorzej jest z głosami, jeśli skopiujemy voice.dat z peceta, pod Amigą w czasie rozmów mamy ciszę. Optymalnym rozwiązaniem jest więc zostawienie w katalogu Gorky17/common wszystkich oryginalnych plików dostarczonych przez Hyperion i podmiana jedynie lang.dat. Wówczas co prawda mamy dialogi wymawiane po angielsku, ale jednocześnie wyświetlane tekstem po polsku, dzięki czemu nawet gracze nieposługujący się językiem Szekspira mają zapewnione pełne zrozumienie wszystkich aspektów gry.

Autor:  amig_os [ sobota, 24 paź 2015, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

Mufa napisał(a):
W kwestii najbardziej interesującej Polaków. Po skopiowaniu z polskojęzycznej pecetowej wersji gry pliku lang.dat nie ma problemów z napisami w naszym ojczystym języku, zarówno na poziomie menu jak i dialogów.

Gorzej jest z głosami, jeśli skopiujemy voice.dat z peceta, pod Amigą w czasie rozmów mamy ciszę. Optymalnym rozwiązaniem jest więc zostawienie w katalogu Gorky17/common wszystkich oryginalnych plików dostarczonych przez Hyperion i podmiana jedynie lang.dat. Wówczas co prawda mamy dialogi wymawiane po angielsku, ale jednocześnie wyświetlane tekstem po polsku, dzięki czemu nawet gracze nieposługujący się językiem Szekspira mają zapewnione pełne zrozumienie wszystkich aspektów gry.


Może napiszemy do autorów amigowego Gorky17 i poprosimy aby dodano wsparcie dla języków PL/RUS ... ?

Frank Menzel and Thomas Claus
Entwickler-X
mail@entwickler-x.de


Można też założyć wątek na forum Hyperionu w dziale Gorky17.

Autor:  Mufa [ sobota, 24 paź 2015, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

Jeśli jest tak jak przypuszczam że zakodowane sample w pliku voice.dat są w jakimś nowszym, zmienionym w stosunku do oryginału formacie (tak samo jak Hyperion zmienił filmy w grze z ASF na MJPG) to rodzi się pytanie czy grzebał przy tym Entwickler-X, czy może jeszcze w 2006 roku zmieniał to Hauser, a Entwickler po prostu dostał gotowe dane jakie były przygotowane wczesniej dla Linuksa i skompilował?

Wątek tak czy siak można założyć, Steffen choć nie pracuje już w Hyperionie, też jest przecież zapisany na forum. Może się odezwie.

Grę oczywiście, jak każdy inny produkt Hyperionu można zarejestrować (już to zrobiłem), więc do ewentualnego update nie trzeba by tłoczyć nowych płyt, wystarczyło by umieścić dla zarejestrowanych użytkowników plik na stronie producenta.

Autor:  Mufa [ sobota, 24 paź 2015, 13:56 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

No to już w prywatnej korespondencji doszliśmy do tego że voice.dat z wersji pc zawiera sample WAV, a z wersji amigowej OGG. Trzeba by więc polskie WAVy przkonwertować na OGG i zaszyć w pliku voice.dat. W Hyperionie pewnie znają na to przepis.

Autor:  amig_os [ sobota, 24 paź 2015, 14:03 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

Mufa napisał(a):
No to już w prywatnej korespondencji doszliśmy do tego że voice.dat z wersji pc zawiera sample WAV, a z wersji amigowej OGG. Trzeba by więc polskie WAVy przkonwertować na OGG i zaszyć w pliku voice.dat. W Hyperionie pewnie znają na to przepis.


Wersja z Linuxa wydana przez Hyperion zawiera również sample .WAV
Czyli cały port zrobił od zera: Entwickler-X i wnich cała nadzieja ;)

Autor:  amig_os [ sobota, 24 paź 2015, 15:18 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

Mufa napisał(a):
No to już w prywatnej korespondencji doszliśmy do tego że voice.dat z wersji pc zawiera sample WAV, a z wersji amigowej OGG. Trzeba by więc polskie WAVy przkonwertować na OGG i zaszyć w pliku voice.dat. W Hyperionie pewnie znają na to przepis.


http://www.reglabs.eu/products.php


Gorky-17 DAT Extractor

This application is used to extract miscellaneous data from the Gorky-17 (a.k.a. Odium) game archives (*.DAT files). These files contain a great deal of the game's resources (mp3 music, models, textures, sounds, game scripts, etc.). Using the archive viewer you can examine the contained data before unpacking. Gorky-17 DAT Extractor has a built-in analyzing mechanism to determine which game version you are using (the structure of DAT files slightly differs in US and European versions of Gorky-17).
Enjoy!

Platform: Windows 98 / ME / 2K / XP / Vista
License: Freeware

------------------------------------

Gorky-17 DAT Packer v1.0


This application is used to extract miscellaneous data from the Gorky-17 (a.k.a. Odium) game archives (*.DAT files). These files contain a great deal of the game's resources (mp3 music, models, textures, sounds, game scripts, etc.). Using the archive viewer you can examine the contained data before unpacking. Gorky-17 DAT Extractor has a built-in analyzing mechanism to determine which game version you are using (the structure of DAT files slightly differs in US and European versions of Gorky-17).
Enjoy!

Platform: Windows 98 / ME / 2K / XP / Vista
License: Freeware

Autor:  amig_os [ sobota, 24 paź 2015, 15:43 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

Stronki o Gorky 17:

http://www.gorky17.com/
http://www.snowball.ru/gorky17/

Autor:  Mufa [ niedziela, 25 paź 2015, 19:09 ]
Tytuł:  Re: Gorky17 dla AmigaOS4 - WYDANY !!!

W pewnym momencie się napaliłem na spolszczenie, jednak po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw stwierdziłem że jednak nie będę grzebał w tych samplach. Twój zestaw specjalny z Gorky 17 wysłałem Ci w sobotę, tak więc lada dzień będziesz miał wszystkie dane na płycie i ewentualnie możesz się pobawić ;)

Pograłem dzisiaj z pół godziny i stwierdzam że polskie napisy plus angielskie sample mają swój klimacik, w każdym bądź razie na pewno mi to jakoś bardzo nie przeszkadza. Szkoda czasu na walkę z konwersją, lepiej go wykorzystać po prostu grając. A gra naprawdę świetna. Niestety po pół godzinie gry, w czasie toczenia walki zaliczyłem poważnego grimma i musiałem posiłkować się resetem. Mam nadzieję że był to jednostkowy przypadek.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/