Krótko rzecz ujmując - zarejestrowane i działa.

Rafale dzięki za zaangażowanie!
Dla tych co weszli w posiadanie Descent: FreeSpace – The Great War na nośniku fizycznym i chciałby zarejestrować i mają kartę rejestracyjną.
1. Piszemy email do supportu Hyperionu.
2. W mailu zwrotym zostaniecie poproszeni o podesłanie karty rejestracyjnej. ( zdjęcie via email ;P)
3. Przesyłamy kartę.
4. Otrzymujemy info o rejestracji.
Moja rejestracja wyglądał jak powyżej.
A co jeżeli ktoś nie ma karty i odsprzedaje zarejestrowaną wersje?
To jest moja interpretacja tego jak jak bym postąpił, aczkolwiek takiej ścieżki nie przechodziłem. Mimo wszystko wydaje się być sensowną.
1. Poprosiłbym sprzedającego zanim usunie klucz gry z konta by poinformował support o tym fakcie (zakładam, że system rejestracyjny posiada logi w jakich można zweryfikować czy dany klucz został odpięty od konta ale na wszelki wypadek warto by ''dać znać")
2. Usunięcie klucza z konta sprzedającego.
3... pozostałe punkty winny przebiegać tak jak to opisałem na początku.
Reasumując, jest kilka takich produktów, które przy rejestracji na stronie Hyperion wymagają email do supportu liczę, iż będzie to pomocne. Aczkolwek nie było by możliwe gdyby coś się w Hyperione nie zadziało... jak widać na lepsze.
Pzdr RadziN