Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest czwartek, 28 mar 2024, 16:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: CroMagRally 3.0
PostNapisane: środa, 28 wrz 2022, 22:47 
Offline
Generał
Generał

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 22:11
Posty: 1829


Do pobrania z os4depot.net
Wymagania GL4ES: OpenGLES2.library, RadeonHD/RadeonRX.


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 29 wrz 2022, 10:47 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4652
No trzeba będzie w weekend potestować.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 2 paź 2022, 16:06 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4652
Trochę potestowałem. Na domyślnym, czyli prawie najwyższym poziomie trudności wygranie wyścigu z dużą przewagą to rzecz trywialna, niemniej by zaliczyć etap trzeba jeszcze po drodze zebrać komplet ostrzy do kamiennych włóczni i tu już robi się pewnego rodzaju wyzwanie. Druga trasa w dżungli już trochę trudniejsza, dalej nie sprawdzałem. Nie lubię grać w tego typu wyścigi bez pada, a mój pad póki co nie jest wykrywany przez grę. No ale może Kas1e poprawi, a jak nie to trzeba będzie uruchomić AmigaInput Anyware. Co do stabilności jak i prędkości działania jest wzorowo. Zresztą Kas1e podaje że na jego X5000 z Polarisem RX560 działa 250fps, na X1000 z takim samym Polarisem 220fps. Gorzej jest na SAM460, zaledwie 35 - 40fps. Jednak w sumie ten wyinik też wydaje się znośny, grać powinno się dać w miarę płynnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 3 paź 2022, 11:31 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4652
W kolejce na Depocie są już kompilację z obsługą padów. Jak by przypadkiem komuś nie działało, to może spróbować rozwiązać problem tymczasowo samemu. Jak to wykonać dowiecie się czytając moją dyskusję z Kas1e pod newsem na amigans.net.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 10 paź 2022, 07:17 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 15:11
Posty: 913
Cytuj:
Gorzej jest na SAM460, zaledwie 35 - 40fps.

To nadal płynnie :D Pamiętam jak w Xtreme Racing na oko miałem coś około 15 fps na pełnym ekranie i grywalność była super :D

CroMagRally graficznie jak na sega dreamcast, a na dwóch grywalość super :thumbup:

_________________
Amiga Rulez / YouTube

Interes życia https://www.youtube.com/watch?v=EUkYy2YItvo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 20 paź 2022, 14:44 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4652
Czasami, różnie niezbyt przychylni goście wstawiają komentarze typu "Po co w ogóle powstają porty, chyba nikt nie wierzy że ktokolwiek będzie w to grał". Zatem na dowod, że się mylą, końcowy screen z z ukończonej kampanii. To nie pierwsza gra w tym roku ukończona w całości na Amidze NG i też zapewne nie ostatnia. Port czy gra napisana natywnie, dla mnie nigdy nie miało to jakiegoś szczególnie ważnego znaczenia. Ważne żeby gra była dobra i zabawa przednia.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO