Forum AmigaOne Zone
https://forum.amigaone.pl/

CroMagRally 3.0
https://forum.amigaone.pl/gry-f6/cromagrally-3-0-t1670.html
Strona 1 z 1

Autor:  amig_os [ środa, 28 wrz 2022, 22:47 ]
Tytuł:  CroMagRally 3.0



Do pobrania z os4depot.net
Wymagania GL4ES: OpenGLES2.library, RadeonHD/RadeonRX.

Autor:  Mufa [ czwartek, 29 wrz 2022, 10:47 ]
Tytuł:  Re: CroMagRally 3.0

No trzeba będzie w weekend potestować.

Autor:  Mufa [ niedziela, 2 paź 2022, 16:06 ]
Tytuł:  Re: CroMagRally 3.0

Trochę potestowałem. Na domyślnym, czyli prawie najwyższym poziomie trudności wygranie wyścigu z dużą przewagą to rzecz trywialna, niemniej by zaliczyć etap trzeba jeszcze po drodze zebrać komplet ostrzy do kamiennych włóczni i tu już robi się pewnego rodzaju wyzwanie. Druga trasa w dżungli już trochę trudniejsza, dalej nie sprawdzałem. Nie lubię grać w tego typu wyścigi bez pada, a mój pad póki co nie jest wykrywany przez grę. No ale może Kas1e poprawi, a jak nie to trzeba będzie uruchomić AmigaInput Anyware. Co do stabilności jak i prędkości działania jest wzorowo. Zresztą Kas1e podaje że na jego X5000 z Polarisem RX560 działa 250fps, na X1000 z takim samym Polarisem 220fps. Gorzej jest na SAM460, zaledwie 35 - 40fps. Jednak w sumie ten wyinik też wydaje się znośny, grać powinno się dać w miarę płynnie.

Autor:  Mufa [ poniedziałek, 3 paź 2022, 11:31 ]
Tytuł:  Re: CroMagRally 3.0

W kolejce na Depocie są już kompilację z obsługą padów. Jak by przypadkiem komuś nie działało, to może spróbować rozwiązać problem tymczasowo samemu. Jak to wykonać dowiecie się czytając moją dyskusję z Kas1e pod newsem na amigans.net.

Autor:  parallax [ poniedziałek, 10 paź 2022, 07:17 ]
Tytuł:  Re: CroMagRally 3.0

Cytuj:
Gorzej jest na SAM460, zaledwie 35 - 40fps.

To nadal płynnie :D Pamiętam jak w Xtreme Racing na oko miałem coś około 15 fps na pełnym ekranie i grywalność była super :D

CroMagRally graficznie jak na sega dreamcast, a na dwóch grywalość super :thumbup:

Autor:  Mufa [ czwartek, 20 paź 2022, 14:44 ]
Tytuł:  Re: CroMagRally 3.0

Czasami, różnie niezbyt przychylni goście wstawiają komentarze typu "Po co w ogóle powstają porty, chyba nikt nie wierzy że ktokolwiek będzie w to grał". Zatem na dowod, że się mylą, końcowy screen z z ukończonej kampanii. To nie pierwsza gra w tym roku ukończona w całości na Amidze NG i też zapewne nie ostatnia. Port czy gra napisana natywnie, dla mnie nigdy nie miało to jakiegoś szczególnie ważnego znaczenia. Ważne żeby gra była dobra i zabawa przednia.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/