Forum AmigaOne Zone https://forum.amigaone.pl/ |
|
Vanilla Conquer R1 - Tiberian Daw https://forum.amigaone.pl/gry-f6/vanilla-conquer-r1-tiberian-daw-t1658.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mufa [ środa, 24 sie 2022, 08:50 ] |
Tytuł: | Vanilla Conquer R1 - Tiberian Daw |
Kilka dni temu na OS4Depot trafił Vanilla Conquer, umożliwiający grę w legendarnego RTSa Command & Conquer. Za portem stoi turecki Amigowiec Sinan Gurkan, który choć jest aktywny i znany w środowisku z szeregu pozytywnych działań, nie ma większego doświadczenia w przenoszeniu gier. Port ten nie jest więc wolny od wad (które głównie objawiają się wypluwaniem jakichś błędów, na szczęście już po wyjściu z gry), jednak jak najbardziej już na obecnym etapie umozliwia normalną rozrgywkę. Pierwotnie projekt powstał na Amigę 68k, za sprawą naszego rodaka Artura Jarosika, znanego fana "Wampira" i chyba najaktywniejszego w świecie "portera gier" na tę platformę. |
Autor: | arturB [ poniedziałek, 12 gru 2022, 21:26 ] |
Tytuł: | Re: Vanilla Conquer R1 - Tiberian Daw |
Dziala Wam ten port prawidlowo? U mnie po zapisie jest kaszana wstawia mamuty zamiast zwyklych jednostek co w praktyce dyskwalifikuje gre w tym stanie |
Autor: | Mufa [ wtorek, 13 gru 2022, 16:41 ] |
Tytuł: | Re: Vanilla Conquer R1 - Tiberian Daw |
No cóż stare RTSy, to nie za bardzo moja bajka, więc nawet nie wiem co masz na myśli pisząc o mamutach. Natomiast tak kontrolnie uruchomiłem to na pierwszym levelu, pograłem 2 minuty, zrobiłem zapis. Następnie pograłem jeszcze trochę, zrobiłem load i wszystko wyglądalo dokładnie tak samo jak w momencie zapisu. Wyszłem z gry zrobiłem reset systemu, uruchomiłem grę ponowanie wykonałem load i też było OK. Jedynym mankamentem, który widzę jest GR alsoft.mixer przy wyjściu z gry oraz ewentualnie odświeżanie grafiki budynków (powodujące że ich fragmenty są okresowo niewidoczne). innych błędów nie zauważyłem, aczkolwiek podkreślam, testowałem kilka minut. |
Autor: | arturB [ piątek, 16 gru 2022, 14:24 ] |
Tytuł: | Re: Vanilla Conquer R1 - Tiberian Daw |
A skad wziales content do gry? To jako cale archiwum sciagnales skads czy tylko silnik z osdepota? |
Autor: | Mufa [ piątek, 16 gru 2022, 18:51 ] |
Tytuł: | Re: Vanilla Conquer R1 - Tiberian Daw |
W dokumentacji pisało że polecają dane z wersji dla MOSa i zdaje się że poszedłem za tymi wytycznymi. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |