Forum AmigaOne Zone https://forum.amigaone.pl/ |
|
BLOOD https://forum.amigaone.pl/gry-f6/blood-t1579.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mufa [ sobota, 11 wrz 2021, 06:55 ] |
Tytuł: | BLOOD |
Niestrudzony Bszili przygotował port legendarnej gry z gatunku FPS Blood. Pliki wykonywalne są przeznaczone dla Amigi 68k, w wersjach dla procesora 060 i 040, jednak jak donosi sam autor oraz inni użytkownicy, wersja 040 z powodzeniem działa także pod systemem AmigaOS4. Więcej szczegółów, plus pliki do pobrania znajdziecie tutaj. |
Autor: | amig_os [ niedziela, 17 paź 2021, 20:42 ] |
Tytuł: | Re: BLOOD |
Nowa wersja v1.1 z 2021-10-11: http://aminet.net/game/shoot/nblood.lha Changelog: 1.1 - improved CAMD MIDI compatibility - MP3 playback using MHI - reverted to the original CTF HUD - various multiplayer bugfixes - improved next/prev weapon handling underwater - fixed visual glitches with shadows in stacked sectors - sounds for burning enemies are now precached 1.0 - initial release |
Autor: | Mufa [ wtorek, 26 paź 2021, 16:11 ] |
Tytuł: | Re: BLOOD |
Grać pod AmigaOS 4 można ... ale tylko teoretycznie. Bo i owszem gra u mnie działa, ale już przy próbie wykonania zaspisu stanu gry mam zwiechę, nie udało mi się też zmusić Blood do odtwarzania muzyki, choć przyznam że ze względu na pierwszy fundamentalny problem, nie miałem motywacji by jakoś przesadnie długo starać się rozwiązać drugi. Chyba trzeba będzie poczekać na wersję natywną. |
Autor: | Mufa [ wtorek, 9 lis 2021, 23:21 ] |
Tytuł: | Re: BLOOD |
Jest wersja dla WOSa, kompatybilna z AmigaOS 4. W archiwum jest nowa poprawiona powerpc.library, którą należy przekopiować do katalogu libs: (pozostawienie jej w katalogu z grą nic nie da). Przetestowałem przez może 3 minuty, więc za wcześnie na jakieś wnioski, ale nic nie grimmuje na starcie i działają sejwy. Jutro dalsze testy. |
Autor: | Mufa [ środa, 10 lis 2021, 13:56 ] |
Tytuł: | Re: BLOOD |
Dłuższe testy (przejście trzech poziomów) wykazały że gra chodzi w zasadzie bez zarzutu. Drobne niedogodności wynikają chyba tylko ze specyfiki klasyka. Np. nie działają klawisze PageUp/Page Down, Home/End no ale to zapewne dlatego że klasyczna klawiatura amigowa ich nie ma. Poza tym wszystko stabilne jak skała i szybkie. Będzie w co popykać w długie zimowe wieczory. Blood to gra, na którą na Amidze długo czekałem. |
Autor: | Mufa [ czwartek, 18 lis 2021, 14:54 ] |
Tytuł: | Re: BLOOD |
Bardzo długie testy (czyli ukończenie gry), potwierdzają że port działa (poza drobnostkami o których wspomniałem poprzednio) w zasadzie tak dobrze jak by był natywny. Popełniłem już nawet reckę. Pewnie wrzucę na bloga jeszcze w tym tygodniu. Tymczasem w ramach tegorocznego powrotu do "Duke Nuke-owskiej klasyki" chętnie zaliczyłbym też Reneck Rampage, choć to już nie ta klasa co Blood. |
Autor: | smarkusg [ środa, 11 wrz 2024, 20:35 ] |
Tytuł: | Re: BLOOD |
@Mufa Cześć Po wakacjach nabawiłem się kowida. Miałem tydzień L4 niestety .. Po zobaczeniu starych filmów nrhn na YT dotyczących Duke Nukem ... Powstało to - jeszcze troche dopracowywuje. Natywne porty Blood (NBlood-Amiga) oraz Duke (JFDuke3D). Autor portów BSzili oraz Beworld. Ja je tylko dostosowuje pod AOS4. |
Autor: | Mufa [ czwartek, 26 wrz 2024, 11:35 ] |
Tytuł: | Re: BLOOD |
Czy NBlood obsługuje też inne gry niż Blood? W readme na OS4Depot pisze coś o Redneck Rampage i kilku innych tytułach. |
Autor: | smarkusg [ czwartek, 26 wrz 2024, 21:49 ] |
Tytuł: | Re: BLOOD |
Opis na os4depot jest błędny. NBlood jest backportem dla JFBuild przystosowanym przez BSzili. Ja go skompilowałem i przystosowałem pod AOS4. Rednukem jest pod EDuke32. Jednyny port EDuke32 był chyba pod MorphOS. Jak dobrze pamiętam zrobił to chyba nasz rodak. Działał strasznie wolno. JFBuild od BSzili działa szybko. Aby Redneck Rampage działał wymagał by przystosowania gry pod PPC oraz pod JFBuild. Nie wiem czy ktoś ma tyle czasu i chęci aby to zrobić. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |