Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest piątek, 29 mar 2024, 15:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 12 sty 2020, 12:59 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4652
Dawno niewidziany Andrea Palmate zdradził na forum amigans.net że dokonał nowej kompilacji silnika Balsdur's Gate (i pokrewnych) GemRB. Z kolei EntwicklerX, wspomina o zupełnie nowym projekcie Garrison.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 12 sty 2020, 13:12 
Offline
Generał
Generał

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 22:11
Posty: 1829
Mufa napisał(a):
Dawno niewidziany Andrea Palmate zdradził na forum amigans.net że dokonał nowej kompilacji silnika Balsdur's Gate (i pokrewnych) GemRB. Z kolei EntwicklerX, wspomina o zupełnie nowym projekcie Garrison.


Pare dni temu poprosilem Kas1e o port GemRB z linkiem do strony Andrea Palmate.
Prawdopodobnie udalo sie skontaktowac Kas1e z Andrea ktory pozwolil mu na umieszczenie swoich portow na os4depot.
Andrea dokonal ponownej kompilacji swoich portow - czekamy wiec na update.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 13 paź 2020, 13:20 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4652
amig_os napisał(a):
Pare dni temu poprosilem Kas1e o port GemRB z linkiem do strony Andrea Palmate.
Prawdopodobnie udalo sie skontaktowac Kas1e z Andrea ktory pozwolil mu na umieszczenie swoich portow na os4depot.
Andrea dokonal ponownej kompilacji swoich portow - czekamy wiec na update.


No jak zwykle u nas wszystko musi długo trwać, ale wygląda na to że się nowej wersji doczekamy, Andrea napisał że ma nadzieję wkróţce ją opublikować. Fajnie bo ta wersja sprzed 10 lat nie była wolna od błędów. Najlepiej grało się w Baldur's Gate 1, choć i tam nie brakowało problemów ze stabilnością, jeszcze gorzej było z Baldur's Gate 2 a w przypadku Icewind Dale i Planescape: Torment, to już w ogóle była tragedia, o ile pamiętam nie udało mi się wyjść poza intro lub menu początkowe, na pewno w te ostatnie tytuły nie udało mi się zagrać. Przydałoby się coś na jesienne wieczory, bo w tym roku w temacie gier słabo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO