Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest piątek, 29 mar 2024, 16:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: sobota, 5 wrz 2020, 12:08 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4652
Najbardziej grywalna pozycja spośród rdzennie amigowych FPSów (przynajmniej w mojej opinii), czyli Gloom, pomimo iz był pisany z myślą o systemie operacyjnym (do tego stopnia że wspierał słynne okulary 3D Iglasses), niestety nigdy nie był kompatybilny z AmigaOS 4. Na siłę mozna byłu uruchomić ekran tytułowy, lecz grać się nie dało. Od teraz jest taka możliwość, wszystko za sprawą silnika ZGloom, który w odsłonie 0.3.0 zadebiutował właśnie na OS4Depot.


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 6 wrz 2020, 17:05 
Offline
Regularny forumowicz
Regularny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 25 maja 2019, 11:07
Posty: 61
Może zamiast portować ten niedokończony projekt, lepiej byłoby poprawić kod oryginału?

_________________
- nie cierpię peceta !!! -


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 6 wrz 2020, 20:49 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4652
Projekt faktycznie z lekka niedokończony, ale chyba mu się trzeba będzie przyjrzeć. Dawno nic nie nagrywałem na YT, a że akurat rozpocząłem nieco późny letni urlop to mam czas. Początkowo co prawda planowałem że we wrześniu wezmę się za film porównawczy MOS vs AOS 4 na X5000 ale jakoś nie mam siły by kolejny raz przekładać kartę graficzną i męczyć się z instalowaniem i obcowaniem z systemem dla druciarzy. Zatem ten temat odpuszczam, za to o grze z mojej młodości mogę w ramach relaksu trochę poopowiadać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 6 wrz 2020, 20:58 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 17:21
Posty: 934
Cytuj:
Może zamiast portować ten niedokończony projekt, lepiej byłoby poprawić kod oryginału?

Tu jest ten problem że trzeba by było jeszcze assembler 68k pamiętać. To może być duża trudność.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 6 wrz 2020, 21:01 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 17:21
Posty: 934
Cytuj:
MOS vs AOS 4 na X5000 ale jakoś nie mam siły by kolejny raz przekładać kartę graficzną i męczyć się z instalowaniem i obcowaniem z systemem dla druciarzy.

Amigi X5000 szkoda.
Ja też dałem se spokój z MOSem na nowej A500.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO