Forum AmigaOne Zone
https://forum.amigaone.pl/

Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC
https://forum.amigaone.pl/gry-f6/doom3-egl-warp-amigaos4-hunoppc-t1351-45.html
Strona 4 z 4

Autor:  parallax [ piątek, 4 lis 2022, 10:40 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

To zdradźcie chociaż jaki to gatunek gry lub z którego roku :)

Autor:  Mufa [ piątek, 4 lis 2022, 11:13 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

No cóż zdradzę że to nie żaden "indyk", tylko również bardzo znana marka w świecie gier i że jest to tytuł młodszy niż Doom 3.

Autor:  Radov [ piątek, 4 lis 2022, 11:56 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

parallax napisał(a):
To zdradźcie chociaż jaki to gatunek gry lub z którego roku :)


Co tu jest zdradzać? Po wyciągnięciu części wspólnej z "gry na silniku Doom 3" oraz "gry z polską lokalizacją" nie zostaje zbyt wiele tytułów :lol:
Normalnie **zatrzęsienie** zabawy będzie w święta! Zgadłem? :dance:

PS. Wykluczenie indyków już w ogóle zmniejsza wybór:)

Autor:  amig_os [ piątek, 4 lis 2022, 12:32 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

Pożyjemy zobaczymy czy zgadłeś.
Masz jeszcze Amige ?

Autor:  Radov [ piątek, 4 lis 2022, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

Mam. Ze sprzętem bez zmian, śledzę codziennie co się dzieje, tylko czasu nie ma na hobby. Wszystko idzie na dzieciaki, ale ostatnio widzę, że już wyrastają z wieku wczesnodziecięcego, więc liczę, że powinno się odmienić. Tylko to nie tak, że czasu nie mam w ogóle, tylko brakuje regularności. Staram się zajmować tylko tematami, które wiem, że dowiozę w skończonym czasie...

Autor:  Fastdeath [ piątek, 4 lis 2022, 19:42 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

MI sie marzy Unreal , Unreal 2 i Unreal Tournament :ok:

Autor:  arturB [ piątek, 4 lis 2022, 21:04 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

Na nieco zmodyfikowanym silniku Dooma3 był Quake 4... Niestety dla amigi sporo nowszych gier korzysta z wynalazku pt. Unity. i Unreala... mam watpliwosci czy te silniki zostaną w jakims stopniu przeportowane... Gry tworzone pod np. Unity maja dziesiątki indywidualnych rozszerzeń zależnie od gry i powątpiewam żeby ktoś to kiedyś ogarnął. BTW pod Unity była możliwość robienia builda pod PowerMaca.

Autor:  amig_os [ sobota, 5 lis 2022, 07:07 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

arturB napisał(a):
Na nieco zmodyfikowanym silniku Dooma3 był Quake 4... Niestety dla amigi sporo nowszych gier korzysta z wynalazku pt. Unity. i Unreala... mam watpliwosci czy te silniki zostaną w jakims stopniu przeportowane... Gry tworzone pod np. Unity maja dziesiątki indywidualnych rozszerzeń zależnie od gry i powątpiewam żeby ktoś to kiedyś ogarnął. BTW pod Unity była możliwość robienia builda pod PowerMaca.


HunoPPC pracuje nad nad dwoma projektami - oprócz Doom3.
Jednym już się pochwalił tzw."niespodzianka" a drugi nie jest mi jeszcze znany.

Autor:  amig_os [ wtorek, 8 lis 2022, 22:09 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

Radov napisał(a):
Mam. Ze sprzętem bez zmian, śledzę codziennie co się dzieje, tylko czasu nie ma na hobby. Wszystko idzie na dzieciaki, ale ostatnio widzę, że już wyrastają z wieku wczesnodziecięcego, więc liczę, że powinno się odmienić. Tylko to nie tak, że czasu nie mam w ogóle, tylko brakuje regularności. Staram się zajmować tylko tematami, które wiem, że dowiozę w skończonym czasie...



Zgadłeś to Q4 :)

Dzisiaj HunoPPC umieścił filmik.

Autor:  Mufa [ piątek, 25 lis 2022, 15:59 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

amig_os napisał(a):
W dalszym ciągu trwają prace nad optymalizacją kodu aby tryb arb2 był w pełni grywalny z wszystkimi maksymalnymi ustawieniami.


No ta piąta beta udostępniona w tygodniu dała mi jak na razie największy wzrost, prawie o 5fps. Zatem w timedemo mam już taką granicę przyzwoitości, jaką jest poziom 25fps, co oznacza, jak już udowodniłem na poprzednim filmie że długimi fragmentami można sobie grać i z odświeżaniem 60fps. Z tego co wiem, Huno postawił sobie za cel minimum 30fps w timedemo, więc zbliżamy się do tej granicy, a co za tym idzie być może wyjścia gry z poza fazy stadium beta.

Autor:  amig_os [ piątek, 25 lis 2022, 23:02 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

New version betatest 5.

News on this version:

Big work on glsl renderer (W.I.P)
3 renderers working now :
Arb simple renderer opengl without spécials effects
Arb2 use native arb2 shaders with all effects
Glsl use modified glsl shaders with all effects
Now by default use gamma in shader
Brightness working on direct renderer with gamma in shader mode active
Patch lights on shaders for speedup engine
Patch internal image loader Egl_wrap for speedup convertion rgb -> rgba

Please replace your doom3.cfg and shaders dirs by my all datas on this release (on doom3-configs)

Now on glsl renderer on fullHD with all effects 26 fps

I continue to working on shaders and EGL_wrap (now on static)

Good testing

HunoPPC

Autor:  Mufa [ piątek, 2 gru 2022, 15:47 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

Jako że Huno nie posiada grabbera HDMI, swego czasu zadeklarowałem się że w miarę możliwości będę robił dobrej jakości filmy, dokumentujące postęp prac na swoim sprzęcie. Zatem tak wygląda aktualna beta 5, w przypadku rozgrywki na poziomie siódmym.


Autor:  amig_os [ sobota, 7 sty 2023, 21:09 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

AmigOS4:
Update5 - listopad 2022



MorphOS:
TinyGL- 2022-12-27 + SDL 2.26


Autor:  amig_os [ sobota, 7 sty 2023, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Doom3 - EGL Warp AmigaOS4 HunoPPC

Doom3 - dlaczego ciemno?
Warto obejrzeć :)


Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/