Mufa napisał(a):
Pierwsza będzie wersja dla Nintendo (zapewne jeszcze w tym miesiącu). Potem na XBoxa no i dopiero na końcu na AmigaOS 4. Gra pracuje na ulepszonym silniku Spencera, więc ten silnik w wersji dla Amigi też trzeba będzie najpierw uaktualnić.
--- Copy & Paste ---
https://www.amigans.net/modules/newbb/v ... post151385Dobre wieści dzisiaj z EntwicklerX Discord:
„Prawie rok później... Znaleziono i naprawiono duży problem w naszej wersji OS4 Super Star Blast! To był showtopper, ponieważ był to tylko problem na X5000 (mamy tutaj tylko X1000). W miniony weekend, kiedy na spotkaniu Amiga w Niemczech (Amiga Meeting Nord, Neumanster) i z umiejętnościami testowymi "Root", Frank znalazł problem w grze. Był to problem Shadera z filtrem "Bloom/Glow". Nie wiemy, dlaczego jest tylko na X5000, ale cieszymy się, że teraz działa dobrze. Następnym krokiem jest dostosowanie ustawień, przetestowanie, ale więcej i ukończenie pracy. Trzymamy kciuki, że możemy zrobić cyfrowe wydanie w tym roku (około Bożego Narodzenia?) (...)
Mam nadzieję, że dostaniemy świąteczne wydanie
--- End --