Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest poniedziałek, 26 lut 2024, 04:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 24 sie 2022, 08:50 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4632
Kilka dni temu na OS4Depot trafił Vanilla Conquer, umożliwiający grę w legendarnego RTSa Command & Conquer. Za portem stoi turecki Amigowiec Sinan Gurkan, który choć jest aktywny i znany w środowisku z szeregu pozytywnych działań, nie ma większego doświadczenia w przenoszeniu gier. Port ten nie jest więc wolny od wad (które głównie objawiają się wypluwaniem jakichś błędów, na szczęście już po wyjściu z gry), jednak jak najbardziej już na obecnym etapie umozliwia normalną rozrgywkę.

Pierwotnie projekt powstał na Amigę 68k, za sprawą naszego rodaka Artura Jarosika, znanego fana "Wampira" i chyba najaktywniejszego w świecie "portera gier" na tę platformę.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 12 gru 2022, 21:26 
Offline
Regularny forumowicz
Regularny forumowicz

Dołączył(a): czwartek, 8 kwi 2021, 13:48
Posty: 84
Lokalizacja: Trojmiasto
Dziala Wam ten port prawidlowo? U mnie po zapisie jest kaszana wstawia mamuty zamiast zwyklych jednostek co w praktyce dyskwalifikuje gre w tym stanie :snooty:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 13 gru 2022, 16:41 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4632
No cóż stare RTSy, to nie za bardzo moja bajka, więc nawet nie wiem co masz na myśli pisząc o mamutach. Natomiast tak kontrolnie uruchomiłem to na pierwszym levelu, pograłem 2 minuty, zrobiłem zapis. Następnie pograłem jeszcze trochę, zrobiłem load i wszystko wyglądalo dokładnie tak samo jak w momencie zapisu. Wyszłem z gry zrobiłem reset systemu, uruchomiłem grę ponowanie wykonałem load i też było OK. Jedynym mankamentem, który widzę jest GR alsoft.mixer przy wyjściu z gry oraz ewentualnie odświeżanie grafiki budynków (powodujące że ich fragmenty są okresowo niewidoczne). innych błędów nie zauważyłem, aczkolwiek podkreślam, testowałem kilka minut.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 16 gru 2022, 14:24 
Offline
Regularny forumowicz
Regularny forumowicz

Dołączył(a): czwartek, 8 kwi 2021, 13:48
Posty: 84
Lokalizacja: Trojmiasto
A skad wziales content do gry? To jako cale archiwum sciagnales skads czy tylko silnik z osdepota?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 16 gru 2022, 18:51 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4632
W dokumentacji pisało że polecają dane z wersji dla MOSa i zdaje się że poszedłem za tymi wytycznymi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO