Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest niedziela, 21 lip 2019, 00:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 13 lis 2018, 16:54 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 772
To z gry grafiki?

_________________
Amiga Rulez / YouTube


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 16 lis 2018, 00:26 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
parallax napisał(a):
To z gry grafiki?

Tak prezentuje się aktualna "skórka" edytora plansz:

Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 6 kwi 2019, 18:16 
Offline
Prestiżowy forumowicz
Prestiżowy forumowicz

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 23:11
Posty: 1295
Oryginał "DPaint V CD " do kupienia:

https://www.ebay.pl/itm/Deluxe-Paint-V- ... SwCyVcZtwM


DeluxePaint V is an upgraded and enhanced version of Electronic Arts' premier colour paint program for the Amiga, DeluxePaint IV. Its improved and more versatile range of paint and animation features were designed to meet the basic needs of amateur artists, while satisfying the rigorous requirements of graphics and video professionals.
Manual on CD.
Requirements
An Amiga computer with at least 2MB RAM. 4MB RAM (or more) is highly recommend-ed.
For AGA models, 2MB RAM is required. 4MB RAM required for 24-bit
RGB buffer editing.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 7 kwi 2019, 14:52 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
Ja już mam oryginał na dyskietkach. :D

Fajnie, że odświeżyłeś wątek, bo akurat mam coś wyjątkowego do pokazania. Finalna grafika do Magazynu.

Grafika jest w 32 kolorach. Dwie wersje kolorystyczne - z ciemnozielonym i jasnobrązowym tłem:

Mnie osobiście podobają się te smaczki, które sprawiają że grafika nie jest monotonna - np. "połamane" kafle podłogowe.

Szykujcie się koledzy na fajną zabawę w sprzątanie Magazynu - już wkrótce. :)

Obrazek Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 7 kwi 2019, 16:39 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 772
Prezentuje się dobrze. Jak miałbym się przyczepić, to tylko do tych kafli na zielonym tle a dokładnie to do tych uwypukleń. Nie lepiej jakiś delikutaśny wzorek pierdyknąć?

_________________
Amiga Rulez / YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 7 kwi 2019, 16:49 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
Te uwypuklenia to właśnie jest taki nieregularny wzorek, żeby tło prezentowało się ciekawiej. :)

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 7 kwi 2019, 19:00 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 772
W zasadzie to może być, aczkolwiek zbytnio w oczy się rzuca ale to może tylko mi tak :) A może coś bardziej dyskretnego?
Załącznik:
Magazyn-grafika.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Amiga Rulez / YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 9 kwi 2019, 16:52 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
@Parallax

Podrzucam poprawki do grafiki. Zwróćcie uwagę na bohatera. Dzięki Recedentowi z PPA, który namówił mnie na jego poprawienie, bohater teraz zyskał pogodny wyraz twarzy - i wyraziste oczy! :D

Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 9 kwi 2019, 17:08 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 772
Wcześniej patrzył prosto na skrzynki, teraz bardziej do góry ;)

_________________
Amiga Rulez / YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 9 kwi 2019, 17:48 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
parallax napisał(a):
Wcześniej patrzył prosto na skrzynki, teraz bardziej do góry ;)

Myślę, że jest w porządku. Patrzy prosto przed siebie. :)

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 9 kwi 2019, 18:08 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 772
Teraz jest lepiej :thumbup:

_________________
Amiga Rulez / YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 12 kwi 2019, 06:40 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
Wrzucam poglądowy zrzut ekranu z edytora plansz, nad którego kodem pracuję.

Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 12 kwi 2019, 08:28 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 772
Podłoga jest ok, grafiki już nie poprawiaj bo można w nieskończoność :thumbup: Ile czasu przewidujesz pracy nad kodem?

_________________
Amiga Rulez / YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 13 kwi 2019, 09:47 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 448
parallax napisał(a):
Ile czasu przewidujesz pracy nad kodem?

Jak tylko kod zostanie ukończony, to opublikuję gotową grę.

Chciałbym zawiadomić Was (użytkowników Amiga OS4), że pierwsza wersja gry jest kierowana do posiadaczy Amig 500 z systemem Amiga OS 1.3.

Robię to dlatego, że grafika jest w 32 kolorach i chciałbym by posiadacze gołych "pięćsetek" bez nowszych kickstartów też sobie pograli. Poza tym pisanie uniwersalnej wersji jest bardzo żmudne.

Oczywiście już ta wersja jest w pełni systemowa, i u Was pewnie zadziała, ale nie posiada ficzerów, które chciałbym, by znalazły się w wersji dla Amiga OS 3/4, czyli m.in. skalowanej grafiki i gry w okienku.

Gra w tej wersji otwiera domyślny ekran LORES 320x256 w 32 kolorach, czyta grafikę w postaci surowej (RAW).

Już dużo kodu napisałem, jestem w trakcie pisania. Po wydaniu tej wersji, przyjdzie czas by zrobić wersję przeznaczoną dla nowszych kickstartów i chipsetów w tym mojej ulubionej Amigi 1200.

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 13 kwi 2019, 09:58 
Offline
Doborowy forumowicz
Doborowy forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 772
Skalowanie proporcjonalne? Na AGA będzie więcej kolorów na ekranie?

_________________
Amiga Rulez / YouTube


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO