Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest sobota, 21 maja 2022, 13:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 19 sty 2022, 12:17 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4175
Po Foundation, Kas1e na tapetę wział znanego polskiego RTSa Exodus The last War. Paczka z poprawkami jest już dostępna na OS4Depot (w chwili gdy piszę te słowa jeszcze w dziale Uploads).


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 21 sty 2022, 20:28 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4175
Pograłem trochę. wszystko jest OK, lecz gdy włącze tracki muzyczne, od czasu do czasu mam irytujące zatrzymania gry na jakieś mikrosekundy (przynajmniej tak się dzieje gdy gram z obrazu, CD nie wypalałem). Tak więc najlepiej po prostu odpalić AmigaAmpa i uruchomić te tracki zewnętrznie. Co prawda w takim układzie zaburzymy nieco zamysł autorów (odtwarzanie stosownego tracka do planszy ze zwycięstwem, stosownych w czasie rozgrywki itp.), odtwarzając całą muzykę jeden utwór po drugim, ale przynajmiej wtedy gra się całkowicie płynnie. Pomimo szybkiego działania gry, nie zauważyłem żadnych barier związanyc ze zwiększeniem poziomu trudności (jak w przypadku gry Napalm). Niemal z marszu dotarłem do szóstej misji. No może po prostu szybciej trzeba reagować, np. z naprawą budynków bo animacja jest zawsze na stałym poziomie 50fps, bez względu na liczbę jednostek. Więc jak podejdzie nam pod bazę grupa przeciwników, mamy sekundy na naprawę budynków. Ogólnie kiedyś w czasach 040, ta gra wydawała się jakaś większa misje dłuższe i bardziej rozległe. No ale tam liczba FPS spadała wraz z liczbą jednostek na ekranie. Punkt widzenia zmienia się w zależności od punktu siedzenia, z perspektywy X5000 misje są krótkie, mapy małe, niestety plansza 640x480 z dużym panelem po boku jest wręcz karłowata. Niemniej sama gra cały czas całkiem niezła, o czym świadczy fakt że do monitora na parę godzin mnie przykuła, zapewne w weekend dalej przykuje, a co do zasady wielkim fanem RTS'ów to ja nie jestem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 22 sty 2022, 16:00 
Offline
Regularny forumowicz
Regularny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 25 maja 2019, 11:07
Posty: 59
Bardzo mnie cieszy że w końcu ktoś się za to zabrał. Lepszy patch do Exodusa niż port kolejnego Duke'a czy innego Quake'a. Brawo kas1e!

_________________
- nie cierpię peceta !!! -


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 23 sty 2022, 18:45 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4175
Ja może tylko dodam tytułem uzupełnienia oryginalnego readme autora iż choć Kas1e w instrukcji, co zrozumiałe zaleca patchowanie wersji angielskiej, to jak się "spaczuje" wersję polską, gra w naszym języku też działa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO