Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest sobota, 8 maja 2021, 23:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: czwartek, 29 kwi 2021, 19:34 
Offline
Ultra forumowicz
Ultra forumowicz

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 22:11
Posty: 1503
Source & Configuration:
https://amigaworld.net/modules/news/new ... em_id=8648

Shaderjoy 1.21:
http://os4depot.net/share/graphics/viewer/shaderjoy.lha

Shaderjoy Pack:
http://os4depot.net/share/demo/misc/shaderjoy_pack.lha


Obrazek


Q: What is ShaderJoy?

A: ShaderJoy is a powerful tool written by Juha 'Capehill' Niemimäki which allow you to display and create ShaderToy
(https://www.shadertoy.com) compatible fragment shaders. It's true AmigaOS4 native app, with supporting tooltypes,
native Amiga GUI (of course), all sort of verbose logging, inbuild editor (as well as the ability to set external one),
fully controlled and so on.

Archive includes:

1. ~1250 plain shaders
2. ~320 shaders with texture usage
3. ~30 multipass shaders
4. A tasty readme how to setup #?.frag (pure shader fragment files) and #?.sjp (Shaderjoy project files for multipass and textured shaders) for a double click
5. All icons (include default ones for the system) done by Mason (hats off to Mason one more time!)

Credits:


to Daniel for OpenGL ES2 and all his help with everything: http://www.goldencode.de/
to Hans for Warp3DNova, 2D drivers, and all his help with everything: https://keasigmadelta.com/
to Capehill for never ended work on SDL1/2, glSnoop, ShaderJoy, and all his help with everything: https://github.com/AmigaPorts/SDL https://github.com/capehill/glsnoop
to AEON/AmigaKit because of which we have OpenGL ES2 and Warp3DNova: https://www.facebook.com/AEonTechnologyLtd/


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 29 kwi 2021, 20:05 
Offline
Ultra forumowicz
Ultra forumowicz

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 22:11
Posty: 1503
Autor SharerJoy "Capehill" zastanawia się czy można powiązać ShaderJoy i Candy:

(...) Does somebody know how CANDI works?
Is there some render hook mechanism?
If it's simple to implement I could look into it. (...)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 29 kwi 2021, 22:32 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 3971
amig_os napisał(a):
Autor SharerJoy "Capehill" zastanawia się czy można powiązać ShaderJoy i Candy:

(...) Does somebody know how CANDI works?
Is there some render hook mechanism?
If it's simple to implement I could look into it. (...)


Większość z tych shaderów jest zbyt efektowna, jak by to miała być tapeta na blacie, to by człowiek dostał oczopląsu. Trzeba by więc wyselekcjonować te bardziej statyczne, które się nadają. Oczywiście coś by się wybrało, np. La Calanque (numer 12 w katalogu multipass), no ale ponad 90% na moje oko to się nadaje jako graficzne uzupełnienie gdy chcemy posłuchać modułów scenowych, a nie jako coś co nie ma człowieka rozpraszać przy pracy z Workbenchem. No chyba że chodzi o to by dotychczasowe tapety Candi przepisać w formę shaderów, tak by dać ulgę dla CPU, wtedy OK.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 30 kwi 2021, 18:22 
Offline
Ultra forumowicz
Ultra forumowicz

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 22:11
Posty: 1503
Raczej chodzi o użycie/dopisanie jako wygaszacze ekranu w Candy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO