Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest czwartek, 18 kwi 2024, 19:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 18 mar 2019, 19:18 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4667
Konsola oczywiście działa. Co do reszty dźwięków podmienię jutro. Na dzisiaj mam już dosyć strzelania ;)


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla Twitter
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 19 mar 2019, 16:25 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4667
Przekopiowałem całą zawartość pecetowego katalogu SOUNDS, niestety, pomimo tego dzisiaj znalazłam już drugie miejsce w którym każdorazowo przy polskich samplach gra się zawiesza, a po powrocie do angielskich wszystko jest Ok. Cóż ja dalej będę grał z polskimi dialogami, chociażby dla samych testów, by sprawdzić czy i ile takich miejsc jeszcze trafię, niemniej z uwagi na fakt iż problemy ze stabilnością występują i że nie jest to jednorazowy wypadek, niewiem czy takie chałupnicze instalowanie spolszczenia z innej platformy, warto ludziom polecać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 20 mar 2019, 08:09 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4667
Na marginesie, szansa na natywnego Heretica II, też jest. Wszystko zależy od sprzedaży Shogo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 20 mar 2019, 16:46 
Offline
Generał
Generał

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 22:11
Posty: 1838
Mufa napisał(a):
Na marginesie, szansa na natywnego Heretica II, też jest. Wszystko zależy od sprzedaży Shogo.


Tez się bardzo ucieszyłem gdy to przeczytałem.
Doczekałem się natywnego Gorky17 to może i Heretica II doczekamy się.

Niestety pod ReWarp Heretic II mi nie dziala :(

PS.
Heretic II ma super klimat fantasy oraz ślicznie wygląda ze wsparciem 3D - kolory rulez :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 21 mar 2019, 18:33 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4667
Wracając jeszcze do tematu spolszczenia, powiem krótko, stanowczo odradzam kopiowanie całego katalogu SOUNDS, z polskiej wersji gry dla PC. Z moich testów wynika, że o ile w przypadku przekopiowania samego katalogu VOICE, gra zawiesiła mi się raz w jednym konkretnym miejscu, o tyle w przypadku skopiowania wszystkich dźwięków zwis następował praktycznie na każdym levelu.

Sprawa wygląda tak że statystycznie jeden pecetowy sampel na 100 (oczywiście nie liczyłem tego dokładnie, podaję to tak dla przykładu) powoduje problem pod Amigą. Jeśli przekopiujemy tylko Voice, mamy dialogi spolszczone w 90% i stosunkowo małą szansę na zwiechę. Jeśli przekopiujemy całe SOUNDS, mamy co prawda w 100% spolszoczoną grę (poza napisami), ale też liczba obcych sampli rośnie razy 10, a więc i dziesięciokrotnie rośnie nam szansa na zwiechę.

Całego katalogu SOUNDS nie ma zresztą sensu kopiować, gdyż większość sampli to jakieś odgłosy zamykania drzwi, wystrzałów, ryku silników itp. Jesli chcemy mimo wszystko mieć w pełni zlokalizowaną grę, przy większym zachowaniu stabilności, to obok katalogu VOICE, można jeszcze skopiować katalog MajorCharacter oraz podkatalog ONFOOT z katalogu ENEMIES. W innych miejscach polskich sampli nie znalazłem, choć nei wykluczam że mogłem coś pominąć. Oczywiście pamiętamy by na wszelki wypadek trzymać w odwodzie oryginalne angielskie sample z wersji amigowej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 22 mar 2019, 08:37 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4667
Gra ukończona, recenzja wkrótce.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 5 kwi 2019, 15:01 
Offline
Generał
Generał

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 22:11
Posty: 1838
Mufa napisał(a):
Gra ukończona, recenzja wkrótce.


Będzie poprawka Shogo do wersji 1.6


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 14 kwi 2019, 15:07 
Offline
Generał
Generał

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 22:11
Posty: 1838
amig_os napisał(a):
Będzie poprawka Shogo do wersji 1.6


Można już pobierać:

---- Copy & Paste ----

Update April 2, 2019

A new version 1.6 of Shogo: Mobile Armor Division for AmigaOS 4.1 is now available from our restricted download section for registered customers. New customers automatically get the new version when downloading the full game archive for the first time. Existing customers with installed version 1.5 can download the pure update archive to bring their installed version up to 1.6 without the need of downloading the full archive again.

Changelog for v1.6:

Fixed: Some inputs (like the ~ Key for console activation) could cause an ISI crash on some devices.
Fixed: If running another program with the same AHI unit in the background, Shogo could crash on exit.

--- End ---

PS.

Działają kody ze strony:

https://www.gry-online.pl/S028.asp?ID=8015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 10 lip 2019, 16:44 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 15:14
Posty: 4667
Gra doczekała się aktualizacji do wersji 1.9. Szczegóły na stronie Hyperionu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO