Forum AmigaOne Zone
https://forum.amigaone.pl/

HunoPPC nowe gry - noworoczny prezent.
https://forum.amigaone.pl/gry-f6/hunoppc-nowe-gry-noworoczny-prezent-t919-30.html
Strona 3 z 3

Autor:  Emu [ czwartek, 9 mar 2017, 04:52 ]
Tytuł:  Re: HunoPPC nowe gry - noworoczny prezent.

Jakie konkretnie pliki z katalogu "Main" z Return to Castle Wolfenstein trzeba przegrać do wersji amigowej? Pewnie któreś z tych .pak?

Autor:  amig_os [ piątek, 10 mar 2017, 13:28 ]
Tytuł:  Re: HunoPPC nowe gry - noworoczny prezent.

Emu napisał(a):
Jakie konkretnie pliki z katalogu "Main" z Return to Castle Wolfenstein trzeba przegrać do wersji amigowej? Pewnie któreś z tych .pak?


Chyba wszystkie pliki z "wadami" czyli nazwa.pak

Autor:  amig_os [ poniedziałek, 4 lut 2019, 18:40 ]
Tytuł:  Re: HunoPPC nowe gry - noworoczny prezent.

Return to castle Wolfenstein Final release is OUT 2 versions:

* EGL_wrap with NOVA and opengles 2.0:
(library EGL_wrap version 0.7.12 min.)

http://hunoppc.amiga-projects.net/sites ... -beta7.lha
http://hunoppc.amiga-projects.net/sites ... aos4_0.lha

* MiniGL with Warp3D:

http://hunoppc.amiga-projects.net/sites ... l-aos4.lha

Źródło:
https://twitter.com/hunoppc
http://www.amigans.net/modules/xforum/v ... post112998

Autor:  Mufa [ poniedziałek, 4 lut 2019, 22:52 ]
Tytuł:  Re: HunoPPC nowe gry - noworoczny prezent.

amig_os napisał(a):
Return to castle Wolfenstein Final release i
http://hunoppc.amiga-projects.net/sites ... aos4_0.lha


Dane do gry ściągnąłem, ale archiwum z plikiem wykonywalnym jest chyba uszkodzone. Mam nadzieję że poprawioną paczkę uda mi się rozpakować i przetestować jutro.

Autor:  amig_os [ wtorek, 5 lut 2019, 00:03 ]
Tytuł:  Re: HunoPPC nowe gry - noworoczny prezent.

Mufa napisał(a):
Dane do gry ściągnąłem, ale archiwum z plikiem wykonywalnym jest chyba uszkodzone. Mam nadzieję że poprawioną paczkę uda mi się rozpakować i przetestować jutro.


HunoPPC poprawił pliki:

Reborn:
http://hunoppc.amiga-projects.net/sites ... aos4_0.lha
http://hunoppc.amiga-projects.net/sites ... d-rtcw.zip
http://hunoppc.amiga-projects.net/sites ... -beta7.lha


Return:
http://hunoppc.amiga-projects.net/sites ... aos4_0.lha
http://hunoppc.amiga-projects.net/sites ... l-aos4.lha
http://hunoppc.amiga-projects.net/sites ... -beta7.lha

Autor:  Mufa [ wtorek, 5 lut 2019, 18:12 ]
Tytuł:  Re: HunoPPC nowe gry - noworoczny prezent.

Powiem tak, jestem zadowolony z gry na X5000 i nie jestem z X1000.

Po pierwsze na X1000 i betasystemie gra się nie uruchamia, trudno czynić z tego zarzut, aczkolwiek poprzednia wersja z grudnia się uruchamiała.
Po drugie na X1000 i AmigaOS 4.1FE u1, gra, działa płynnie 20 - 40 czy momentami 80fps, by nagle w pewnych miejscach zwlaniać do 1fps. Znowu, ta sama uwaga, w przypadku poprzedniej wersji z grudnia żadnych zwolnień nie było.

Natomiast w przypadku obecnej wersji gry i X5000 też spowolnień nie ma. Może mam coś namieszane w konfiguracji X1000, ale kombinowałem na różne sposoby dosyć długo i nie zdołałem rozwiązać żadnego z tych problemów.

Benchmarku nie idzie wykonać, gdyż tego dema "hyperion", chyba nie ma dołączonego do archiwum przygotowanego przez Huna.

Autor:  amig_os [ wtorek, 5 lut 2019, 22:35 ]
Tytuł:  Re: HunoPPC nowe gry - noworoczny prezent.

Mufa napisał(a):
Powiem tak, jestem zadowolony z gry na X5000 i nie jestem z X1000.

Po pierwsze na X1000 i betasystemie gra się nie uruchamia, trudno czynić z tego zarzut, aczkolwiek poprzednia wersja z grudnia się uruchamiała.
Po drugie na X1000 i AmigaOS 4.1FE u1, gra, działa płynnie 20 - 40 czy momentami 80fps, by nagle w pewnych miejscach zwlaniać do 1fps. Znowu, ta sama uwaga, w przypadku poprzedniej wersji z grudnia żadnych zwolnień nie było.

Natomiast w przypadku obecnej wersji gry i X5000 też spowolnień nie ma. Może mam coś namieszane w konfiguracji X1000, ale kombinowałem na różne sposoby dosyć długo i nie zdołałem rozwiązać żadnego z tych problemów.

Benchmarku nie idzie wykonać, gdyż tego dema "hyperion", chyba nie ma dołączonego do archiwum przygotowanego przez Huna.


Na mojej X1000 i RadeonHD 280X GDDR5 3GB - Return miniGL i ES oraz Reborn działają bez problemu.
Timedemo 1 i hyperion demo dotyczą tylko wersji Return - patrz katalog demo.

Drobne uwagi zgłosiłem HunoPPC na AWN.

Autor:  Mufa [ piątek, 28 lut 2020, 19:35 ]
Tytuł:  Re: HunoPPC nowe gry - noworoczny prezent.

amig_os napisał(a):
AVP Classic 2000 z GOG i obie wersje działają.
.


Arek sprawdzałeś z tą najnowszą wersją portu? U mnie nie działa ani wersja EGL, ani wersja MiniGL z danymi z którymi na pewno działała poprzednia kompilacja. Dla pewności kupiłem dzisiaj grę na GOG i jeszcze raz przekopiowałem dane. Dalej mam tylko czarny ekran i GR.

Autor:  Mufa [ piątek, 28 lut 2020, 20:10 ]
Tytuł:  Re: HunoPPC nowe gry - noworoczny prezent.

Ok, pytanie nieaktualne. Gra jednak działa dobrze na publicznej wersji systemu, po prostu wcześniej sprawdzałem na systemie beta, ale potem przypomniałem sobie że niektóre gry od Huno lubią się z niepubliczną wersją OSu gryźć. Muszę kiedyś rozkmninić, który konkretnie element za ten konflikt odpowiada.

Autor:  amig_os [ sobota, 29 lut 2020, 12:28 ]
Tytuł:  Re: HunoPPC nowe gry - noworoczny prezent.

Mufa napisał(a):
Ok, pytanie nieaktualne. Gra jednak działa dobrze na publicznej wersji systemu, po prostu wcześniej sprawdzałem na systemie beta, ale potem przypomniałem sobie że niektóre gry od Huno lubią się z niepubliczną wersją OSu gryźć. Muszę kiedyś rozkmninić, który konkretnie element za ten konflikt odpowiada.



Nie mam problemu z AP Classic 2000 z GOG na AmigaOS4Beta i Final Update.

PS.
Wyczyść preferencje najnowszej EGL-Warp na dysku systemowym i ponownie je zapisz - może to pomoże.

Sys:Prefs/Env-Archive/EGL_wrap

Autor:  Mufa [ sobota, 29 lut 2020, 13:38 ]
Tytuł:  Re: HunoPPC nowe gry - noworoczny prezent.

amig_os napisał(a):

Nie mam problemu z AP Classic 2000 z GOG na AmigaOS4Beta i Final Update.

PS.
Wyczyść preferencje najnowszej EGL-Warp na dysku systemowym i ponownie je zapisz - może to pomoże.

Sys:Prefs/Env-Archive/EGL_wrap


Nie chodziło o preferencje. Problemy z niektórymi grami Huno miałem od dobrych dwoch lat, jak nie więcej. Oczywiście w tym okresie nie raz szukałem przyczyn i oczywiście skoro problemy miałem na systemie odpalonej z partycji beta, to szukałem przyczyn w betaelementach, typu kernel, graphics.library, DOS.library itp. Każdorazowo podmiana tych komponentów na starsze wersje okazywała się pudłem. Tymczasem sprawa była bardziej prozaiczna, uwalona była któraś biblioteka .SO, najpewniej związana z SDLem. Wczoraj postanowiłem przyjrzeć się katalogowi SObjs. Zostawiłem wszystkie nowe biblioteki, ale te stare, które były identyczne z wersją z partycj AOS 4.1 FE (ta sama wersja, ten sam rozmiar, ta sama data utworzenia pliku), nadpisałem jeszcze raz.

No i pomogło, gra śmiga również na AOS 4 beta, czyli nie zawinił żaden niepubliczny element, a zwykła publiczna biblioteka, która prawdopodobnie była uszkodzonym plikiem.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/