Witam,
Cytuj:
Flashrom w Blizzardzie masz najnowszy?
Robiłem update Flasha, chyba do najnowszej wersji wydanej przez Phase5.
Cytuj:
Co to znaczy wolno, że działa wolniej niż na AGA?
Zgadza się. Na Blizzardzie 060/50MHz te gry chodzą dobrze pod AGA. Ba, Gloom na 030/50MHz chodzi lepiej.
Cytuj:
Gry które wymieniłeś chodzą na 68k, taki Napalm z tego co pamiętam na mojej 040/33MHz z kartą BVsion jakoś super szybko w 640x480 niechodził, po prostu procek nie wyrabiał.
Na AGA z procesorem 060/50MHz pod 640x512 Napalm chodzi co najmniej znośnie, oczekiwałem że na karcie graficznej nawet z 040 będzie lepiej - niestety nie.
Wczoraj podszedłem do jeszcze jednej próby konfiguracji. Jedyny sukces to taki, że dema pod WarpOS, które pierwszy raz uruchamiałem chodzą bardzo dobrze. Z grami po 680x0 nie udało mi się wiele zdziałać.
Ja uważam, że wina nie za bardzo leży po stronie 68040, który jest wydajnym procesorem. To raczej wina software, a konkretnie złej współpracy tych gier z kartą graficzną.
Coś mi się zdaje, że karty graficzne typu Picasso, które są pod 68K działały by dużo lepiej, ale nie wiem bo nie mam takiej karty.
Ja już chciałem sprzedać swoją kartę PowerPC i BVision ze względu na te problemy, powściągałem się jednak z decyzją. Chyba oddam kartę osobie, która ją lepiej spożytkuje.
No chyba, że sam ją oprogramuję.
Na pewno nie będę kupował droższych i szybszych kart PPC, zwyczajnie nie stać mnie.
Ostatnio pracuję troszkę nad programowaniem w asemblerze i użyciem konwersji chunky2planar i doszedłem do dobrych rezultatów na mojej karcie 060/50MHz.
Jeszcze raz się przekonałem, że znając architekturę komputera można go lepiej oprogramować. W przypadku Amigi nie jest inaczej.
Szkoda, że te gry nie działają dobrze na mojej konfiguracji, m.in. dlatego ja zostaję przy AGA i 060/50MHz, bo na niej można normalnie grać, programować i robić inne rzeczy. Moja filozofia natywnego programowania też lepiej sprawdza się na prawdziwej Amidze z 68K. Za dużo jest problemów z PowerPC.
Dziękuję za chęć pomocy.
Pozdrawiam.