Forum AmigaOne Zone
http://forum.amigaone.pl/

Dungeon Crawler - powrót Crisota.
http://forum.amigaone.pl/gry-f6/dungeon-crawler-powrot-crissot-a-t255-45.html
Strona 4 z 5

Autor:  adam [ poniedziałek, 16 maja 2016, 13:35 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Nie wierzyłem w ten projekt oglądając miesiącami ten klaustrofobiczny "obszar", ale dzisiejszy filmik jest dla mnie przełomowy. Dużo lepiej to wygląda.
Czas mapek dzierganych w zeszytach w kratkę chyba wróci ;)

Autor:  parallax [ poniedziałek, 16 maja 2016, 14:48 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Przełomowy? :roll: To wciąż niewiele, ale do przodu :thumbup: Fabuła jaka ma być? :roll:

Autor:  Radek Cz [ poniedziałek, 16 maja 2016, 15:01 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Zauważyłem na filmie ciemniejsze poziome pasy, czy to wina silnika renderującego czy sposobu nagrania filmu?
On to nagrywa kamerą z monitora? Tak to wygląda, chociaż żadnych ramek nie widać.
Tak czy inaczej gra się rozwija i to jest najważniejsze. Podoba mi się też sposób poruszania,
stara, dobra szkoła tego typu gier.

Autor:  amig_os [ poniedziałek, 30 maja 2016, 17:38 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Crisot ma problemy ze sprzętem.
Abo znów pada mu AmigaOne XE albo karta graficzna Radeon 9000 Pro przegrzewa się.

--- Copy & Paste ---
http://soen.hd.free.fr/?p=246
Looks like my 9000 pro is dying from overheat, and my XE is my only dev computer… grmbl.
--- End ---

Jeśli ktoś ma taką niepotrzebną kartę graficzną (Radeon 9000 Pro AGP) możemy wysłać ją autorowi.


Obrazek

Autor:  Radek Cz [ poniedziałek, 30 maja 2016, 22:32 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Może zrobimy jakąś zrzutę na nową kartę do jego Ami?

Autor:  amig_os [ niedziela, 5 cze 2016, 17:48 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Radek Cz napisał(a):
Może zrobimy jakąś zrzutę na nową kartę do jego Ami?

Mam wolną kartę:
Radeon 9200 128MB/128-bit AGP
GV-R92128VH AGP

http://www.gigabyte.pl/products/page/vga/gv-r92128vh/

Obrazek

Autor:  amig_os [ piątek, 2 wrz 2016, 23:35 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

https://www.facebook.com/odyssey4.1/?hc ... S_TIMELINE

------ copy & paste --------

29 sierpień o 02:06 ·

Some news! Recently, my baby is born, I sold my house, and I'm buying a new home.

I don't forget you, I just need some time. I have to finish some work on my old house before giving the keys, but I will have nothing to do in the new one!

And then, code, code, code!

-------- end ---------

Autor:  amig_os [ wtorek, 27 gru 2016, 02:05 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

--- Copy & Paste ---

Hey! I don't forget you, and all things I had to do are nearly cleared, I'm actually thinking about going back to work ^ ^.

Unfortunately, yesterday, my AmigaOne falled during transport, and the CPU-cooler destroyed the G4. So I have to change my CPU before anything. Don't be affraid, it's not the first time I have to do this.

I promise you will be able to try a demo in 2017.

Merry Christmas and Happy New Year!

--- End ---

Autor:  parallax [ wtorek, 27 gru 2016, 12:49 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Ekchm very very funny
Obrazek
No Copy

Autor:  amig_os [ wtorek, 27 gru 2016, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Crisot w ciągu ostatniego roku przeprowadził się do nowego domu, urodziło mu się dziecko i ... jest wreszcie szansa, ze znajdzie czas na dokończenie swojej gry.

Wiele osób kibicuje temu projektowi zwłaszcza że jest pisany od podstaw: grafika, muzyka i silnik.

Autor:  parallax [ wtorek, 27 gru 2016, 13:14 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Też kibicuję, bo czemu by nie, coś fajnego może z tego wyjść.

Autor:  adam [ niedziela, 19 lut 2017, 23:45 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Coś dłubie w kodzie, bo odpluskwił swoje słynne (bo pierwsze na AmigaOne jakie w ogóle wyszło) demo
http://os4depot.net/?function=showfile&file=demo/scene/universe/universe-zero.lha
Jedyne wytłumaczenie po co zrobił coś takiego to takie, że chyba sobie przypomina kodowanie. Ciężko powiedzieć czy to w związku z omawianą tu grą, czy wręcz przeciwnie.
U mnie 64 fps :mrgreen:

Autor:  Mufa [ poniedziałek, 20 lut 2017, 06:51 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

adam napisał(a):
Coś dłubie w kodzie, bo odpluskwił swoje słynne (bo pierwsze na AmigaOne jakie w ogóle wyszło) demo
http://os4depot.net/?function=showfile&file=demo/scene/universe/universe-zero.lha
Jedyne wytłumaczenie po co zrobił coś takiego to takie, że chyba sobie przypomina kodowanie. Ciężko powiedzieć czy to w związku z omawianą tu grą, czy wręcz przeciwnie.
U mnie 64 fps :mrgreen:


No u mnie około 2 razy więcej. Ciekawe czy poprawi też "One", które pozostaje od bardzo dawna problematyczne.

Autor:  adam [ poniedziałek, 20 lut 2017, 12:16 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Oczywiście że nie poprawi. Intencją było poprawienie od strony kodu.
Nie rozumiem na czym polega problematyczność pisowni "One". Zdaje się ze pisane jest dowolnie, nie ma ustalonego logo. Dobrym przykładem są tu komputery A-Eon.

Autor:  Mufa [ poniedziałek, 20 lut 2017, 12:33 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Problematyczność od strony technicznej, a nie pisowni ;)

Zdaje się że w readme do odnowionego Zero, Crissot napisał że demo od dawna nie działało, być może nawet 10 lat. Widać że dawno nie uruchamiał własnego dema. Natomiast ja odpalam dema Universe przynajmniej ze dwa razy do roku i mogę powiedzieć że to najstarsze demo z serii, dosyć długo działało dobrze, tak przynajmniej do pojawienia się AOS4 FE na pewno.

Inaczej było z kolejnym demem czyli One, tutaj jak najbardziej można napisać że demo nie działa od co najmniej 10 lat. Mi przestało działać, kiedy w A1 XE wymieniłem Radeona 7500 na 9000Pro. Dlatego to demo też nadaje się do poprawy. Natomiast najnowsze dema Crissota czyli 2 i 3 działają cały czas dobrze i ich nie trzeba poprawiać.

Strona 4 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/