Forum AmigaOne Zone
https://forum.amigaone.pl/

Dungeon Crawler - powrót Crisota.
https://forum.amigaone.pl/gry-f6/dungeon-crawler-powrot-crissot-a-t255-30.html
Strona 3 z 5

Autor:  Przemek [ poniedziałek, 4 kwi 2016, 10:42 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Poprzednia wersja, 0.05, wymagała biblioteki w v.17. Najnowsza, 0.06 w opisie ma już wymaganą v.18...

Autor:  amig_os [ poniedziałek, 4 kwi 2016, 20:51 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

amig_os napisał(a):


i kolejne zdjęcia:

http://amiga-ng.org/resources/Amigateries2016/

Autor:  amig_os [ wtorek, 5 kwi 2016, 16:33 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

amig_os napisał(a):


Filmiki:

http://pferrucci.perso.sfr.fr/Amigateries/Crisot%20Odyssey%20engine.mp4
http://pferrucci.perso.sfr.fr/Amigateries/Nova%20demo.mp4
http://pferrucci.perso.sfr.fr/Amigateries/Nova%20demo%20ends.mp4

Autor:  amig_os [ poniedziałek, 25 kwi 2016, 13:57 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Crissot informuje o postępie prac:

Dawniej:
http://soen.hd.free.fr/odyssey/wp-content/uploads/2016/03/skull-test-768x434.jpg

Dziś:
http://soen.hd.free.fr/odyssey/wp-content/uploads/2016/04/speCTAcular-768x432.jpg

Autor:  parallax [ poniedziałek, 25 kwi 2016, 14:13 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Sądząc po tych zrzutach ekranu, to bardzo duży postęp!!
Tyle że do tyłu, bo jest ino jedna czacha :D Podejrzewam, że teraz będzie pracował nad tym, aby usunąć oświetlenie, nastanie ciemność i grę szlag trafi ;)

Autor:  amig_os [ poniedziałek, 25 kwi 2016, 20:11 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

parallax napisał(a):
Sądząc po tych zrzutach ekranu, to bardzo duży postęp!!
Tyle że do tyłu, bo jest ino jedna czacha :D Podejrzewam, że teraz będzie pracował nad tym, aby usunąć oświetlenie, nastanie ciemność i grę szlag trafi ;)


Zupełnie nie masz racji.
Zobacz co Crissot napisał w temacie oświetlenia czaszek:

http://soen.hd.free.fr/?p=219

-------------- Copy & Paste ----------------

I wanted to wait even more before posting any screenshot, because I’m working on a major graphic update, and the actual picture is FAAAR from the result I will achieve in the next weeks. But it has already been 3 weeks since last post, and I anyway have something to show you:

-Most of the engine has been enhanced to become more and more OpenGL compliant. Yeah, my 3D engine is not that far from working like an OpenGL Library, and guess what, it’s now *way* faster than it was. OpenGL is really well designed, and more I copy it, more speed I have, less memory I use. I won’t replace MiniGL tomorrow, but…

-Lights have been rewritten, givin much faster, better, warmer results. I really looove the new colors, don’t you? And look at this detailed, colored specularity on the skull! All you see is this screenshot, but it looks so cool when moving.

-Now let’s talk about the skull himself. I said in a previous post I wanted to spend more time on gameplay. This skull is now an entity! A monster… He can move, turn, and follow me everywhere in my dungeon. YEAH! This freaking moment! I’m so happy and excited!

Just compare with the screenshot from 03/22/2016, such a big step! It even looks nearly as cool as on DDO!

-------------- End ----------------

Autor:  parallax [ poniedziałek, 25 kwi 2016, 20:46 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

amig_os napisał(a):
Zupełnie nie masz racji.

Czyli źle osądziłem po samych zrzutach ekranu ;)

A tak serio, to drobne zmiany. Finalnym oświetleniem i tego typu to powinien się później zająć, a dodawać już otoczenie, ale pewnie ja się mylę :thumbup:

Autor:  newhousik [ wtorek, 26 kwi 2016, 09:54 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Też tak, myślę, wstępne dłubanie przy szczegółach, potrafi zniechęcić do dalszych prac, gdy nie widać postępów. A sam autor tez może się zniechęcić takimi komentarzami laików :lol: .
Drugi temat że teraz zrobi wypas oświetlenie, a potem doda więcej wielokątów do sceny i będzie musiał z niego zrezygnować. Na pewno się czegoś nowego nauczy, pytanie czy nie będzie potem musiał robić tego oświetlenia dwa razy ;).

Autor:  amig_os [ poniedziałek, 9 maja 2016, 15:15 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Kolejny obrazek:

Ściany nie są już takie płaskie, oświetlenie, brązowe belki ...

Obrazek


Obrazek

Autor:  amig_os [ wtorek, 10 maja 2016, 04:03 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Crisot pisze:

"Some evolution, we now have nicer pylons, and a “real” ceiling, although I didn’t like it, but I have too much work, Anyway I’m quite happy with the color scheme at this stage."

Obrazek

Autor:  Radek Cz [ wtorek, 10 maja 2016, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Wygląda bardzo ładnie. Cieszy że wciąż pracuje nad grą, mam nadzieję że z wyglądem w parze
będzie szła dobra i ciekawa rozgrywka.

PS. Na miejscu przyszłych poszukiwaczy przygód bardzo ostrożnie patrzyłbym pod nogi,
bo w ciemnościach te wystające płyty mogą same być przyczyną poważnych uszkodzeń ciała,
nie trzeba żadnych przeciwników :mrgreen:

Autor:  parallax [ wtorek, 10 maja 2016, 11:36 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Czyli najgorszą robotę zostawia sobie na koniec? :)
Pamiętacie ta szumne zapowiedzi Genetic Species w czasopismach komputerowych i te zajebiste screeny? Niestety grywalność była nawet chyba gorsza jak w grze doom, a tyle było jarania się tą grą gdy jeszcze nie została wydana ;)

Trzymam kciuki żeby Dungeon Crawler został ukończony :thumbup:

Autor:  amig_os [ środa, 11 maja 2016, 19:08 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Za kratami ;)

Obrazek

Autor:  amig_os [ poniedziałek, 16 maja 2016, 11:39 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

http://crisot.com/webshare/TP-test.gif


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LkQ3VzKgd5w[/youtube]

Autor:  parallax [ poniedziałek, 16 maja 2016, 12:21 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Łał, dźwignie i kraty już działają :thumbup:

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/