Forum AmigaOne Zone
https://forum.amigaone.pl/

Dungeon Crawler - powrót Crisota.
https://forum.amigaone.pl/gry-f6/dungeon-crawler-powrot-crissot-a-t255-15.html
Strona 2 z 5

Autor:  Przemek [ poniedziałek, 7 sty 2013, 00:29 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Jest to efekt nowych mozliwosci dodanych ostatnio do Warp3D (ostatnia aktualizacja przez Update)

http://www.amigans.net/modules/xforum/v ... mpost76262

Autor:  amig_os [ czwartek, 21 lis 2013, 21:36 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Coś się ruszyło ...

http://soen.hd.free.fr/?p=155

Autor:  amig_os [ sobota, 2 kwi 2016, 16:07 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

... mamy rok 2016 i ....

Crisot podjął decyzję o kontynuowaniu gry "Dungeon Crawler".
Będzie to komercyjny produkt.


http://soen.hd.free.fr/?p=182

--- Copy & Paste ---
I’m happy to announce I started working back on the project. Oh well,
I won’t give you any release date or say bullshit, but more work has been done the last weeks than in 3 years.
--- End ---


http://soen.hd.free.fr/?p=209

--- Copy & Paste ---
Until today, I used Cinema4D a lot, but since I’m doing a “commercial” game, I want to go the legal way: I can buy Cinema4D 4000€, or learn Blender…
--- End ---



Obrazek

Autor:  amig_os [ sobota, 2 kwi 2016, 17:33 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Crisot ma zamiar spotkać się z HunoPPC na:

http://www.clubevolution4.com/AmiGateries/

Jest duża szansa, że spotkanie zaowocuje współpracą również z innymi developerami AmigaOS4 z francuskiego środowiska.
W chwili obecnej jest pooszukiwana osoba mająca wprawę w tworzeniu obiektów 3D które można wykorzystać w grze, ponieważ Crisot mówi o sobie ..."(I’m a very bad 3D artist)" :)

Autor:  Radek Cz [ sobota, 2 kwi 2016, 21:45 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

I to jest najzajebistsza wiadomość od... od... dawna.

Cytuj:
My goal is to offer a visually stunning game (in Amiga terms), using the best of our PowerPC and our old Radeon. A crawler is much more GPU than CPU hungry.
W związku z powyższym, ciekawe czy ta gra będzie wstanie wykorzystać W3DN? Bo jeśli tak to może nie będzie musiał się ograniczać do bardzo prostych modeli trzy de.

Kurde, mam bardzo wielką nadzieję że ją skończą i będzie choć tak fajna jak był Trapped.

Autor:  amig_os [ niedziela, 3 kwi 2016, 00:20 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

amig_os napisał(a):
Crisot ma zamiar spotkać się z HunoPPC na:
http://www.clubevolution4.com/AmiGateries/


http://amigaworld.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=41017&forum=16#780996

Pierwsze przecieki z AmiGateries:

--- Copy & Paste ----

I'll see how to post some pictures later.
So far we had demos of :
* X-Dock to come bundled with A-Eon's Enhancer Pack
* Snes9X playable even on the Sam440 (a brand new complete world of games now comes to AmigaOS 4.1 !) with AltiVec support
* New version of Final Burn Alpha with new display options/filter options (openGL filter available) and new optimizations (AltiVec)

Obrazek

* Warp3D NOVA demoed (what could be demoed since NDA is still here) with very interesting explanations from Huno and Crisot regarding what could be the future of OpenGL 2.0 on AmigaOS 4.1
Great event as usual !
BTW, some bug in DirMeUp (Glames) and ftpd (Alex) are (or will be soon) corrected.
Crisot will show us Odyssey's advancement (his Dungeon Crawler game).

--- End ---

Autor:  amig_os [ niedziela, 3 kwi 2016, 11:19 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Pierwsze zdjęcia z http://www.clubevolution4.com/AmiGateries

http://pferrucci.perso.sfr.fr/Amigateries/DSC07610.JPG
http://pferrucci.perso.sfr.fr/Amigateries/DSC07600.JPG
http://pferrucci.perso.sfr.fr/Amigateries/DSC07540.JPG

Autor:  Mufa [ niedziela, 3 kwi 2016, 13:29 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

amig_os napisał(a):
* Snes9X playable even on the Sam440 (a brand new complete world of games now comes to AmigaOS 4.1 !) with AltiVec support


Snes9X jest już na OS4Depot. Naprawdę godny następca WarpSnesa, na którym zresztą ten emulator wyraźnie się wzoruje. Fajnie że w temacie emulacji Super Nintendo coś się po latach zastoju ruszyło, bo SNES to jedna z moich ulubionych platform do grania.

Autor:  Przemek [ niedziela, 3 kwi 2016, 16:11 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Cytuj:
* Snes9X playable even on the Sam440 (


Mogliby się zabrać za coś bardziej na czasie, a nie emulacja maszynki z roku 90' na sprzęcie z 2010 :(
To nasze środowisko jest już tak małe, że programiści piszący "dla swojej frajdy" zaczynają przeważać nad tymi piszącymi dla szerszego grona. Taka trochę sztuka dla sztuki....przypominają mi się kwiatki w rodzaju Oricutron.

...pomarudziłem tylko tu, bo nie lubię krytykować za to, że ktoś coś w ogóle robi ale ten brak "miodu" w temacie oprogramowania zaczyna być dojmujący. Masa krytyczna programistów spadła poniżej wartości gdzie takie programy przestają być małą ciekawostką a stają sie świadectwem niemocy całego środowiska.

Dla równowagi zapytam. Próbowaliście ostatnio Mindspace? Zaczyna z tego wyrastać niezły program do grafiki wektorowej...http://www.amigans.net/modules/xforum/v ... post101643
Od jakiegoś czasu autor się uaktywnił. Oby doprowadził sprawę do końca.

Autor:  Mufa [ niedziela, 3 kwi 2016, 16:28 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Przemek napisał(a):

Mogliby się zabrać za coś bardziej na czasie, a nie emulacja maszynki z roku 90' na sprzęcie z 2010 :(
To nasze środowisko jest już tak małe, że programiści piszący "dla swojej frajdy" zaczynają przeważać nad tymi piszącymi dla szerszego grona. Taka trochę sztuka dla sztuki....przypominają mi się kwiatki w rodzaju Oricutron.


Maszynka może i stara, ale o możliwościach lepszych od gołej A1200 a i gry lepsze niż większość dzisiejszych nowości. Warpsnes ma już 10 lat pewne rzeczy np. obsługa padów były już do poprawy. Dobrze że odświeżono temat.

Cytuj:
...pomarudziłem tylko tu, bo nie lubię krytykować za to, że ktoś coś w ogóle robi ale ten brak "miodu" w temacie oprogramowania zaczyna być dojmujący. Masa krytyczna programistów spadła poniżej wartości gdzie takie programy przestają być małą ciekawostką a stają sie świadectwem niemocy całego środowiska.


Jest raczej normalnie, ani specjalnie lepiej, ani specjalnie gorzej niż w analogicznym okresie ostatnich lat. 107 wrzutów z czego 35 nowości w pierwszym kwartale, to z grubsza norma do której chyba zdążyliśmy się już wszyscy przyzwyczaić. Dla kontrastu dodaję jeszcze jeden załącznik gdzie znajdziesz zaledwie dwa pliki z 2016 roku (i to z 3 stycznia). Wiem że nie ma się co cieszyć z cudzego nieszczęścia, jednakże na tle konkurencji naprawdę nie mamy na co narzekać.

Autor:  Przemek [ niedziela, 3 kwi 2016, 16:44 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Wyedytowałem post dodając temat MindSpace...

W temacie oprogramowania niebiescy panowie od dawna leżą, ale to nie nasza sprawa...

Wracając do sprawy. Nie o ilości tu mówię a o treści. Zmniejszyła się ilość użytecznego softu na rzecz nikomu nie potrzebnych "ciekawostek". Gry z takiego SN to dla mnie " popierdółki " ;) Już takie Gorky 17 nie wydaje się aż tak zamierzchłe jak te gierki z SN....

Nie było komu nawet zrobić porządnego dema do W3D Nova tylko Trevor umieścił filmik testowy z pakietu, który niewiele co pokazywał. A temat shaderów na Ami to jest coś :ok: Dawno nie było tylu oglądnięć na AW. Ponad 14 tys!

Autor:  Mufa [ niedziela, 3 kwi 2016, 20:41 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Przemek napisał(a):
Wyedytowałem post dodając temat MindSpace...


Mindspace to ja nawet miałem zarejestrowanego w czasach gdy był jeszcze shareware. No ale ta ostatnia wersja, pomimo zainstalowania stosownych bibliotek, nie chce mi się uruchomić.


Cytuj:
Nie było komu nawet zrobić porządnego dema do W3D Nova tylko Trevor umieścił filmik testowy z pakietu, który niewiele co pokazywał. A temat shaderów na Ami to jest coś :ok: Dawno nie było tylu oglądnięć na AW. Ponad 14 tys!


To było wydarzenie, które obiegło nie tylko amigowe portale, odnotowało to kilka serwisów ogólno-komputerowych.

Autor:  Przemek [ niedziela, 3 kwi 2016, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

A jaki masz komunikat? U mnie był problem z odpowiednią biblioteką libfreetype.so. Musiałem odkopać v.17 bo ze znalezioną na Depocie v.18 nie ruszał.

Autor:  amig_os [ poniedziałek, 4 kwi 2016, 06:40 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

amig_os napisał(a):


Kolejne zdjęcia:

http://yogib33r.ddns.net/owncloud/index.php/s/KpwdUuf4iK3s105

Autor:  Mufa [ poniedziałek, 4 kwi 2016, 10:11 ]
Tytuł:  Re: Dungeon Crawler - powrót Crisota.

Przemek napisał(a):
A jaki masz komunikat? U mnie był problem z odpowiednią biblioteką libfreetype.so. Musiałem odkopać v.17 bo ze znalezioną na Depocie v.18 nie ruszał.


Wydaje mi się że pierwotnie wołał właśnie o wersję v.18. Taką też sobie zostawiłem w sobjs, ale jednocześnie idąc Twoim tropem wrzuciłem v.17 bezpośrednio do katalogu z programem. Pomogło, Mindspace się uruchomił. Dzięki za pomoc :ok:

Strona 2 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/