Simone Bevilacqua znany z produkcji takich jak BOH czy SkillGrid szykuje kolejną strzelankę zatytułowaną Blastaway. Gra utrzymana jest w staroszkolnej pixelowej stylistyce i mocno nawiązuje do Wizard of Wor choć jeśli chodzi o stylistykę autor wspomina także Chaos Engine. Po wydaniu SkillGrid dla Amigi 1200, można było się spodziewać że Simone swoją kolejną grę również wyda na tę platformę. Włoski programista nie ukrywa że byłby to wymarzony scenariusz, gdyż programowanie dla retroplatform sprawia mu największą przyjemność, jednak smutna proza życia (o której szerzej wspomina m.in. na Amigans.net) zmusiła go do postawienia na mainstream czyli Windows. A skoro gra podobnie jak BOH czy Huenison dostępna jest na okienka, to tak samo jak w przypadku wcześniejszych tytułów spokojnie może być dostarczona dla systemu AmigaOS 4.
Na stronie gry dostępne jest demo, dzięki któremu możemy zagrać w pierwszym świecie gry skłądającym się z 10 poziomów. Docelowo jeśli projekt wersji amigowej znajdzie swój szczęśliwy koniec, powinno być dostępne pięć światów, a więc w sumie 50 labiryntów, w których likwidujemy złośliwe potwory.
Gra przyzwoicie wygląda i szkoda by było jej bardziej nie urozmaicić o np. przełączniki, zapadnie itp. No i tryb na dwóch graczy, bo tak to się szybko będzie nudzić
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników