Forum AmigaOne Zone https://forum.amigaone.pl/ |
|
SkillGrid w produkcji. https://forum.amigaone.pl/gry-f6/skillgrid-w-produkcji-t1349.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | amig_os [ sobota, 6 kwi 2019, 15:19 ] |
Tytuł: | SkillGrid w produkcji. |
Takie samo wydanie BOX jak: PowerGlove i Tiger Claw. Więcej informacji: https://retream.itch.io/skillgrid/devlo ... g-together |
Autor: | parallax [ sobota, 6 kwi 2019, 16:24 ] |
Tytuł: | Re: SkillGrid w produkcji. |
Poziomy graficznie są zróżnicowane, czy w kółko to samo? |
Autor: | amig_os [ sobota, 6 kwi 2019, 17:37 ] |
Tytuł: | Re: SkillGrid w produkcji. |
parallax napisał(a): Poziomy graficznie są zróżnicowane, czy w kółko to samo? FEATURES Original gameplay based on shooting at enemies and catching/dodging of cells 3 parallax layers (2 of which generated procedurally) scrolling at variable speed 1 fixed layer for the HUD and other effects Real transparencies with 8 bit alpha channel Real-time palette changes Beautiful tiny sprites Pixel-perfect collision detection High quality prog-rock music in the form of lossless-packed 8 bit stereo 28.9 kHz samples Speech warnings Audio channels allocated dynamically for one-shot sounds Variable afterburner sound frequency, depending on the ship vertical speed and the scrolling speed ... all running at steady 50 Hz Single load from hard disk, CD, or floppy disks Hiscore saving |
Autor: | parallax [ niedziela, 7 kwi 2019, 10:18 ] |
Tytuł: | Re: SkillGrid w produkcji. |
Czyli monotonia. Nie koniecznie musi to być wada w tego typu grze. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |