Forum AmigaOne Zone https://forum.amigaone.pl/ |
|
Hydra Castle Labyrinth https://forum.amigaone.pl/gry-f6/hydra-castle-labyrinth-t1313.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mufa [ niedziela, 6 sty 2019, 23:04 ] |
Tytuł: | Hydra Castle Labyrinth |
Dosyć przyjemna komnatówka w starym dobrym stylu, napisana przed kilku laty przez Japończyka, pamiętającego złote czasy SNESa. Kilka rozwiązań ciekawych, np. znajdując dzwonek otrzymujemy dźwięk tegoż dzwonka na planszy, na której znajduje się (najczęściej ukryty) przedmiot, co wcale nie znaczy że jest go łatwo odnaleźć. Ogólnie pograłem pewnie z pół godziny, odkryłem co nieco i muszę przyznać że z lekka mnie wciągnęło. Chyba kilka wieczorów Hydra Castle Labyrinth wyrwie mi z życiorysu. |
Autor: | amig_os [ niedziela, 6 sty 2019, 23:12 ] |
Tytuł: | Re: Hydra Castle Labyrinth |
Hydra Castle Labyrinth: SDL2 / SDL2_Mixer (with MIDI over Timidity). AmigaOne X5000 |
Autor: | parallax [ poniedziałek, 7 sty 2019, 15:10 ] |
Tytuł: | Re: Hydra Castle Labyrinth |
Super gierka Minusem są w muzyce te dźwięki MIDI, ale zawsze można ją wyciszyć i sobie puścić swój ulubiony moduł muzyczny także źle nie jest Śmiem stwierdzić, że marzeniem Hextreme jest zrobienie właśnie takiej gry |
Autor: | Mufa [ poniedziałek, 7 sty 2019, 19:22 ] |
Tytuł: | Re: Hydra Castle Labyrinth |
Też uważam że w realiach tego co jest dostarczane dziś na 68k, taka gra to byłoby istotne wydarzenie. |
Autor: | Mufa [ środa, 9 sty 2019, 12:43 ] |
Tytuł: | Re: Hydra Castle Labyrinth |
Im dłużej gram, tym produkcja mi się bardziej podoba i mam tym większe przekonanie że na klasyku to byłby hit. Przy czym widzę tutaj duże przeszkody. Raz że aby to dobrze chodziło na typowej Amidze, to musiałoby być przepisane w Assemblerze, a nikt w to się nie będzie bawił. Tymczasem jak działają porty SDL nawet na Wampirze to każdy wie. Jest jeszcze druga zasadnicza kwestia, czyli sterowanie. Z początku wydawało mi się że jest to standardowa gierka, typu cztery kierunki skok i strzał. W miarą postepów w grze dochodzi jednak obłożenie kolejnych pozycji na padzie. Na tę chwilę nie licząc grzybków / krzyżaków kierunkowych obłożonych mam pięć przycisków: miecz, skok, strzał z broni alternatywnej, zmiana broni alternatywnej i podgląd wyposażenia. To już w sumie więcej niż jest w stanie obsłużyć pad do CD32, a nie wykluczam że za chwilę znowu coś zdobędę, co będzie obsługiwane kolejnymi przyciskami. Zatem granie w grę przy pomocy standardowejo jednoprzyciskowego dżoja, byłoby w zasadzie niemożliwe, trzeba by stosować hybrydę w postaci joy+klawa, ewentualnie sama klawiatura. Niewygodne sterowanie mogłoby z kolei wpłynąć na przyjęcie przez klasykowych graczy, tej niezłej pozycji. |
Autor: | Mufa [ poniedziałek, 14 sty 2019, 22:08 ] |
Tytuł: | Re: Hydra Castle Labyrinth |
Gra ostatecznie wciągnęła mnie na tyle że przeszedłem ją całą ... no i przez nią posypały mi się terminy w moim "amigowym grafiku". Miałem kręcić w weekend filmy, a nie grać No nic najpierw jeszcze wrzucę reckę tej pozycji, a potem już biorę się za "Kwadrans z Amigą" i takie tam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |