Forum AmigaOne Zone
https://forum.amigaone.pl/

Tajemnice Bena E. Factora :)
https://forum.amigaone.pl/gry-f6/tajemnice-bena-e-factora-t1037.html
Strona 1 z 2

Autor:  Hextreme [ czwartek, 6 lip 2017, 10:27 ]
Tytuł:  Tajemnice Bena E. Factora :)

Zapraszam do przeczytania pierwszego konkretnego wpisu na moim blogu programistycznym :)

http://www.coreprogramming.pl

Autor:  adam [ czwartek, 6 lip 2017, 12:53 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

No to czytam na twojej stronie
"W pierwszym wpisie opiszę(...)"

Hola hola! A co z poprzednimi się stało?

Poza tym artykuł trochę krótki.

Autor:  Hextreme [ czwartek, 6 lip 2017, 13:14 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

adam napisał(a):
No to czytam na twojej stronie
"W pierwszym wpisie opiszę(...)"

Hola hola! A co z poprzednimi się stało?

Poza tym artykuł trochę krótki.

Już się tłumaczę: Jest to pierwszy z serii, w której będę opisywał sprawy bieżące. Pierwszy raz dotknąłem też tagów HTML 5 dot. struktury semantycznej dokumentu.

Dokument HTML jest dzięki temu na tyle elastyczny, że pozwala mi prowadzić blog pisząc kod HTML.

Zatem w pewnym sensie jest to inauguracja serii.

Mam nadzieję, że mój blog spodoba się czytelnikom i będą chętnie wracać.

Co do długości, to rzeczywiście artykuł jest krótki, ale w temacie Benefactora myślę, że pojawią się jeszcze kolejne części, np. dot. strony technicznej gry.

Mam nadzieję, że kolejne artykuły będą dłuższe. :)

Autor:  adam [ czwartek, 6 lip 2017, 13:46 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

Cytuj:
Mam nadzieję, że mój blog spodoba się czytelnikom i będą chętnie wracać.

Bardzo wątpię. To że zaczynasz któryś raz od nowa to jest twoja sprawa, ale w momencie gdy kasujesz poprzednie treści to czytelnicy do czego maja wracać?
Takie sprawy załatwia się linkiem, typu "tu archiwalne artykuły". Fajnie że się rozwijasz, ale jak nie będziesz szanował czytelników to będą jednorazowe wejścia, przy okazji takich wątków jak teraz założyłeś, a normalnie będzie to strona tylko dla ciebie.
Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie: dla kogo ma być ta strona - dla ciebie, czy dla odwiedzających? ;]

Autor:  parallax [ piątek, 7 lip 2017, 10:58 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

Hextreme, zdaje się na tej stronie miałeś treść związaną z jakąś Twoją grą (zapomniałem tytuł)? Usunąłeś to?

Ok, jednak jest https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=sit ... ramming.pl
Co dalej z grą typu Dune 2?

Autor:  tchomasz [ piątek, 7 lip 2017, 12:10 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

No chyba juz nie bedzie. Jak zreszta wiekszosc rzeczy zaczetych a nie skonczonych.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Hextreme [ sobota, 8 lip 2017, 08:53 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

parallax napisał(a):
Hextreme, zdaje się na tej stronie miałeś treść związaną z jakąś Twoją grą (zapomniałem tytuł)? Usunąłeś to?

Ok, jednak jest https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=sit ... ramming.pl
Co dalej z grą typu Dune 2?

W nowym wpisie opiszę czym się zajmowałem i zajmuję teraz. Będzie to zarazem odpowiedź na padające tu pytania.

Autor:  parallax [ sobota, 8 lip 2017, 10:35 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

Ok, czekamy :thumbup:

Autor:  Hextreme [ czwartek, 23 lis 2017, 05:50 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

Informuję, że zamieściłem wpis na blogu (dostępny pod oryginalnym adresem: http://coreprogramming.pl/).

Dotyczy powstającego RTSa w świecie powieści fabularnej "Diuna", klonu Dune 2, a konkretnie obecnego statusu pracy nad edytorem do gry, dzięki któremu można będzie tworzyć mapy i edytować parametry gry.

Zapraszam.

Autor:  parallax [ czwartek, 23 lis 2017, 21:50 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

Widzę już coś drgnęło. Edytor działa.
Już myśleliśmy, że dałeś sobie spokój.

Autor:  Hextreme [ piątek, 24 lis 2017, 11:02 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

parallax napisał(a):
Widzę już coś drgnęło. Edytor działa.
Już myśleliśmy, że dałeś sobie spokój.

Tak jak zapowiadałem na blogu dodałem nowe rzeczy: suwaczki oraz nowe narzędzie - duży pędzel. Duży pędzel maluje kwadraty 2x2.

Można też malować dwa rodzaje terenu. :)

Zaznaczam, że ta grafika jest robocza i będzie podmieniona przez właściwą grafikę.

Obrazek

Autor:  parallax [ piątek, 24 lis 2017, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

:thumbup:

Autor:  Hextreme [ sobota, 25 lis 2017, 15:43 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

Kolejny postęp. Jest już prawdziwa grafika, program chodzi na OCS/ECS bo otwiera ekran Lores 32 kolory.

W kolejności dodam wyświetlanie współrzędnych, sprawię że suwaczki będą przesuwały mapę itp.

Czy jest ktoś tu chętny by przetestować edytor? Wymaga Amiga OS 3.1. Mimo, że jest w pełni systemowy, korzysta z pamięci graficznej CHIP Amigi do wyświetlania grafiki.

Obrazek

Autor:  Hextreme [ niedziela, 26 lis 2017, 02:25 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

Pewne korekty. Za jakiś czas dodam możliwość umieszczania innych elementów na mapie jak np. budynki. Najpierw muszę jednak dokończyć strukturę mapy oraz przesuw za pomocą suwaków.

Obrazek

Autor:  parallax [ poniedziałek, 27 lis 2017, 12:09 ]
Tytuł:  Re: Tajemnice Bena E. Factora :)

W jakim formacie zapisuje?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/