Forum AmigaOne Zone
https://forum.amigaone.pl/

Deluxe Paint V
https://forum.amigaone.pl/oprogramowanie-f5/deluxe-paint-v-t855-120.html
Strona 9 z 12

Autor:  Hextreme [ wtorek, 4 wrz 2018, 10:35 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

parallax napisał(a):
Wygląda fajnie. Czyli za jakieś około dwa miesiące pogramy? Super. Trzymam kciuki :thumbup:

Dokładnie to za miesiąc, gdyż 30 września jest termin nadsyłania prac na konkurs (konkurs odbywa się 13 października).

Dziękuję za pozytywną opinię nt. mojej grafiki. :)

Grafika jest w 32 kolorach, więc zadziała już na OCS. Przy czym wymaganiem gry jest system przynajmniej w wersji 3.0.

@Mufa:

Jak już gra będzie gotowa to spróbuję sprawdzić na moim Sam440ep, czy działa pod Amiga OS 4.1. Jeśli będzie działać, to wówczas podeślę. Przy odrobinie szczęścia może uda się przygotować później wersję natywną dla tego systemu. :)

Autor:  Hextreme [ niedziela, 7 paź 2018, 09:19 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

Przesyłam najnowsze zrzuty ekranu z gry:

A tutaj do ściągnięcia aktualna wersja:
http://coreprogramming.pl/Switch/Magazyn.lha

Wymagania: Amiga z OS3.0+. Grafika w 32 kolorach. Sterowanie: klawisze kursora, ESC - wyjście.

Nie testowałem na Amiga OS4.x.

Obrazek

Obrazek

Autor:  parallax [ poniedziałek, 8 paź 2018, 12:21 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

Przeszedłem :thumbup:
PS. Rób kolejne poziomy, dorzuć dźwięki i start z dyskietki.

Autor:  Hextreme [ poniedziałek, 8 paź 2018, 12:30 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

parallax napisał(a):
Przeszedłem :thumbup:
PS. Rób kolejne poziomy, dorzuć dźwięki i start z dyskietki.

Fajnie, gratuluję! :D

Co do nast. poziomów, to piszę edytor poziomów, w którym będzie można je wygodnie tworzyć.

W tej chwili jest gotowy przybornik i edytor prezentuje się tak:

Co do dźwięków to myślałem by dołączyć jakieś fajne muzyczki w formacie MED, by umilić rozwiązywanie łamigłówek.

Co do dyskietek to nie będzie proste, bo gra korzysta z biblioteki datatypes do czytania grafiki.

Od 1 października mam na głowie dużo pracy związanej ze studiami. Piszę pracę licencjacką.

Obrazek

Autor:  parallax [ poniedziałek, 8 paź 2018, 14:03 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

Hextreme napisał(a):
Co do dźwięków to myślałem by dołączyć jakieś fajne muzyczki w formacie MED, by umilić rozwiązywanie łamigłówek.

Muzykę w ostateczności to można sobie puścić z hipka chociażby. Miałem na myśli dźwięki przemieszczania się itp. No, ale można to i to.
Jak da radę, to dołącz edytor do menu gry :thumbup:

Autor:  Mufa [ poniedziałek, 8 paź 2018, 15:25 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

Hextreme napisał(a):
Przesyłam najnowsze zrzuty ekranu z gry:

A tutaj do ściągnięcia aktualna wersja:
http://coreprogramming.pl/Switch/Magazyn.lha

Wymagania: Amiga z OS3.0+. Grafika w 32 kolorach. Sterowanie: klawisze kursora, ESC - wyjście.

Nie testowałem na Amiga OS4.x.


No więc fajnie że robisz grę zgodnie z wytycznymi Commodore, bo dzięki temu mogę potwierdzić że gra działa na AmigaOS 4. jedyny mankament jest taki że w przeciwieństwie do tego screena poniżej u mnie na planszy informacyjnej przy polskich literach są krzaczki. Cóż to pewnie wina róznic w standardzie kodowania znaków, no ale nie jest to coś szczególnie uciążliwego.

Obrazek

Autor:  Hextreme [ poniedziałek, 8 paź 2018, 17:09 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

@Mufa

To super, bardzo się cieszę, że gra działa na systemie Amiga OS4.1. :D

Co do czcionki - to w sumie moja wina, że nie dodałem jawnego otwierania topazpl.font w programie. Brana jest czcionka domyślna systemowa, a powinienem użyć funkcji OpenDiskFont().

Dzięki za przetestowanie! :ok:

Autor:  Norbert [ poniedziałek, 8 paź 2018, 19:39 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

Hextreme napisał(a):
Co do dyskietek to nie będzie proste, bo gra korzysta z biblioteki datatypes do czytania grafiki.

To jest bardzo proste.
Zrobiłem taka dyskietkę.
To tylko kilka plików systemowych i sama gra.

Autor:  Hextreme [ wtorek, 16 paź 2018, 19:29 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

Hej, ze względu na zastosowanie większej grafiki, postanowiłem przenieść grafikę mojej gry "Magazyn" w rzut izometryczny.

Myślę, że gra na tym sporo zyska.

Obrazek
Obrazek

Autor:  parallax [ wtorek, 16 paź 2018, 20:47 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

Wygląda nieźle. Na kiedy przewidujesz ukończenie gry?

Autor:  Hextreme [ środa, 17 paź 2018, 09:39 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

parallax napisał(a):
Wygląda nieźle. Na kiedy przewidujesz ukończenie gry?

Jak najszybciej. :)

Docelowo ten rzut będzie jednak top-down. Tak wynikło z różnych rzeczy.

Autor:  parallax [ środa, 17 paź 2018, 16:10 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

Kiedy wersja z jednym poziomem? :)

Autor:  Hextreme [ czwartek, 1 lis 2018, 19:51 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

Hej,

Wrzucam edytor plansz (ukończona wstępna wersja) z najnowszą grafiką w rzucie Top-Down.

Klawisze "1", "2", "3" i "4" wybierają kafelek. Lewy przycisk myszy wkleja, Prawy usuwa kafelek. ESC wychodzi.

http://coreprogramming.pl/Magazyn/Edytor.lha

Jeśli chcecie przetestować to zapraszam. :) Ciekaw jestem, czy działa na AmigaOS4.

Pozdrawiam.

Obrazek

Autor:  parallax [ poniedziałek, 5 lis 2018, 08:09 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

Później sprawdzę. A można zapisać poziom i w niego zagrać, czy jeszcze nie?

Autor:  Hextreme [ niedziela, 11 lis 2018, 12:54 ]
Tytuł:  Re: Deluxe Paint V

parallax napisał(a):
Później sprawdzę. A można zapisać poziom i w niego zagrać, czy jeszcze nie?


Teraz pora na porcję nowej grafiki do Magazynu. DPaint V w akcji.

Obrazek Obrazek

Strona 9 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/