Forum AmigaOne Zone
https://forum.amigaone.pl/

SDL2
https://forum.amigaone.pl/oprogramowanie-f5/sdl2-t835.html
Strona 1 z 1

Autor:  Przemek [ sobota, 28 maja 2016, 11:05 ]
Tytuł:  SDL2

Na Depocie w dziale upload jest już pierwsza beta. Ciekawe co przyniesie....

Autor:  Mufa [ poniedziałek, 6 cze 2016, 06:27 ]
Tytuł:  Re: SDL2

Na razie wyszedł CannonBall, czyli arcadowy engine dla gry Outrun. Ten silnik był już dostępny wcześniej w dwóch różnych wersjach, konkretnie pod SDL1 jak i w wersji "bezSDLowej" typowo zoptymalizowanej pod Amigę, więc można się przekonać co daje nam SDL2. Zrobiłem krótki test przy ustawieniach skalowania obrazu razy dwa, gdyż przy nominalnej rozdzielczości na X1000 każda wersja działa dobrze. Poza skalowaniem ustawiłem grę w oknie i framerate na "original".

Przy takich ustawieniach wersja dla SDL1 jest niegrywalna, dźwięk rwie i gra klatkuje. Wersja amigowa jeśli wyrabia to na oko ledwo, ledwo. Dźwięk na samym starcie lekko przyrwał, potem było już dobrze. Gra działała znacznie płynniej niż w wersji pod SDL 1 jednak nie dał bym sobie uciąć ręki że został osiągnięty żądany framerate (niestety nigdzie nie widzę opcji włączenia licznika fps). Najnowszy port wykorzystujący SDL 2, działa na tych ustawieniach spokojnie i bezproblemowo pozostawiając do dyspozycji wolne około 50% mocy procesora.

Autor:  amig_os [ niedziela, 12 lut 2017, 12:47 ]
Tytuł:  Re: SDL2

1. W archiwum jest benchmark polecam uruchomić.
2. StarFighter SDL2.0.x game: http://os4depot.net/share/game/shmup/sf.lha

Co nowego w SDL 2.0.4:

Full 3D hardware acceleration
Support for OpenGL 3.0+ in various profiles (core, compatibility, debug, robust, etc)
Support for OpenGL ES
Support for multiple windows
Support for multiple displays
Support for multiple audio devices
Android and iOS support
Simple 2D rendering API that can use Direct3D, OpenGL, OpenGL ES, or software rendering behind the scenes
Force Feedback available on Windows, Mac OS X and Linux
XInput and XAudio2 support for Windows
Atomic operations
Power management (exposes battery life remaining, etc)
Shaped windows
32-bit audio (int and float)
Simplified Game Controller API (the Joystick API is still here, too!)
Touch support (multitouch, gestures, etc)
Better fullscreen support
Better keyboard support (scancodes vs keycodes, etc).
Message boxes
Clipboard support
Basic Drag'n'Drop support
Proper unicode input and IME support
A really powerful assert macro
Lots of old annoyances from 1.2 are gone
Many other things!

Next stop SDL 2.0.5...

https://sourceforge.net/projects/sdl2-amigaos4/files/
https://sourceforge.net/projects/sdl2-a ... r_r164.lha
https://sourceforge.net/projects/sdl2-a ... K_r164.lha

Autor:  amig_os [ wtorek, 30 maja 2017, 10:01 ]
Tytuł:  Re: SDL2

SDL2 (2.0.5) nowa wersja:

Features:
- Based on version 2.0.5
- 2D renderers: compositing, OpenGL (MiniGL) and software
- OpenGL 1.x context using MiniGL
- OpenGL ES 2.0 context (beta)


https://sourceforge.net/projects/sdl2-a ... K_r177.lha
https://sourceforge.net/projects/sdl2-a ... r_r177.lha

Autor:  amig_os [ niedziela, 18 lut 2018, 14:41 ]
Tytuł:  Re: SDL2

SDL2 (2.0.7) nowa wersja:

https://github.com/AmigaPorts/sdl2-amig ... er-RC1.lha
https://github.com/AmigaPorts/sdl2-amig ... dk-RC1.lha

Changes:
- SDL 2.0.6 changes
- SDL 2.0.7 changes
- lots of bugfixes (OpenGL, fullscreen, keyboard handling)

Autor:  amig_os [ czwartek, 4 lip 2019, 03:49 ]
Tytuł:  Re: SDL2

SDL2 v2.0.9-rc3:

https://github.com/AmigaPorts/SDL/relea ... 4/SDL2.lha

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/