Forum AmigaOne Zone https://forum.amigaone.pl/ |
|
SDL2 https://forum.amigaone.pl/oprogramowanie-f5/sdl2-t835.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Przemek [ sobota, 28 maja 2016, 11:05 ] |
Tytuł: | SDL2 |
Na Depocie w dziale upload jest już pierwsza beta. Ciekawe co przyniesie.... |
Autor: | Mufa [ poniedziałek, 6 cze 2016, 06:27 ] |
Tytuł: | Re: SDL2 |
Na razie wyszedł CannonBall, czyli arcadowy engine dla gry Outrun. Ten silnik był już dostępny wcześniej w dwóch różnych wersjach, konkretnie pod SDL1 jak i w wersji "bezSDLowej" typowo zoptymalizowanej pod Amigę, więc można się przekonać co daje nam SDL2. Zrobiłem krótki test przy ustawieniach skalowania obrazu razy dwa, gdyż przy nominalnej rozdzielczości na X1000 każda wersja działa dobrze. Poza skalowaniem ustawiłem grę w oknie i framerate na "original". Przy takich ustawieniach wersja dla SDL1 jest niegrywalna, dźwięk rwie i gra klatkuje. Wersja amigowa jeśli wyrabia to na oko ledwo, ledwo. Dźwięk na samym starcie lekko przyrwał, potem było już dobrze. Gra działała znacznie płynniej niż w wersji pod SDL 1 jednak nie dał bym sobie uciąć ręki że został osiągnięty żądany framerate (niestety nigdzie nie widzę opcji włączenia licznika fps). Najnowszy port wykorzystujący SDL 2, działa na tych ustawieniach spokojnie i bezproblemowo pozostawiając do dyspozycji wolne około 50% mocy procesora. |
Autor: | amig_os [ niedziela, 12 lut 2017, 12:47 ] |
Tytuł: | Re: SDL2 |
1. W archiwum jest benchmark polecam uruchomić. 2. StarFighter SDL2.0.x game: http://os4depot.net/share/game/shmup/sf.lha Co nowego w SDL 2.0.4: Full 3D hardware acceleration Support for OpenGL 3.0+ in various profiles (core, compatibility, debug, robust, etc) Support for OpenGL ES Support for multiple windows Support for multiple displays Support for multiple audio devices Android and iOS support Simple 2D rendering API that can use Direct3D, OpenGL, OpenGL ES, or software rendering behind the scenes Force Feedback available on Windows, Mac OS X and Linux XInput and XAudio2 support for Windows Atomic operations Power management (exposes battery life remaining, etc) Shaped windows 32-bit audio (int and float) Simplified Game Controller API (the Joystick API is still here, too!) Touch support (multitouch, gestures, etc) Better fullscreen support Better keyboard support (scancodes vs keycodes, etc). Message boxes Clipboard support Basic Drag'n'Drop support Proper unicode input and IME support A really powerful assert macro Lots of old annoyances from 1.2 are gone Many other things! Next stop SDL 2.0.5... https://sourceforge.net/projects/sdl2-amigaos4/files/ https://sourceforge.net/projects/sdl2-a ... r_r164.lha https://sourceforge.net/projects/sdl2-a ... K_r164.lha |
Autor: | amig_os [ wtorek, 30 maja 2017, 10:01 ] |
Tytuł: | Re: SDL2 |
SDL2 (2.0.5) nowa wersja: Features: - Based on version 2.0.5 - 2D renderers: compositing, OpenGL (MiniGL) and software - OpenGL 1.x context using MiniGL - OpenGL ES 2.0 context (beta) https://sourceforge.net/projects/sdl2-a ... K_r177.lha https://sourceforge.net/projects/sdl2-a ... r_r177.lha |
Autor: | amig_os [ niedziela, 18 lut 2018, 14:41 ] |
Tytuł: | Re: SDL2 |
SDL2 (2.0.7) nowa wersja: https://github.com/AmigaPorts/sdl2-amig ... er-RC1.lha https://github.com/AmigaPorts/sdl2-amig ... dk-RC1.lha Changes: - SDL 2.0.6 changes - SDL 2.0.7 changes - lots of bugfixes (OpenGL, fullscreen, keyboard handling) |
Autor: | amig_os [ czwartek, 4 lip 2019, 03:49 ] |
Tytuł: | Re: SDL2 |
SDL2 v2.0.9-rc3: https://github.com/AmigaPorts/SDL/relea ... 4/SDL2.lha |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |