Forum AmigaOne Zone https://forum.amigaone.pl/ |
|
Warp3D Nova - kurs programowania. https://forum.amigaone.pl/programowanie-f13/warp3d-nova-kurs-programowania-t841.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | amig_os [ sobota, 25 cze 2016, 23:13 ] |
Tytuł: | Warp3D Nova - kurs programowania. |
Hans de Ruiter zaprasza na pierwszą lekcjcję z Warp3D Nova: https://hdrlab.org.nz/projects/amiga-os-4-projects/radeonhd-driver/radeonhd-development-log/want-to-learn-how-to-use-warp3d-nova-in-your-software/ Kurs: https://keasigmadelta.co.nz/blog/gettin ... r-context/ Archiwum z kursem: https://keasigmadelta.co.nz/assets/W3DNovaTutorials/W3DNovaTutorial1.lha Dodatki: http://www.a-eon.com/PDF/News_Release_EnhancerSoftware.pdf http://www.a-eon.com/PDF/News_Release_Warp3D_Nova.pdf http://www.codebench.co.uk/ |
Autor: | amig_os [ niedziela, 26 cze 2016, 10:01 ] |
Tytuł: | Re: Warp3D Nova - kurs programowania. |
Hans de Ruiter zaprasza na drugą lekcję z Warp3D Nova: https://keasigmadelta.co.nz/blog/warp3d-nova-hello-triangle/ Archiwum z kursem: https://keasigmadelta.co.nz/assets/W3DNovaTutorials/W3DNovaTutorial2.lha |
Autor: | adam [ czwartek, 2 mar 2017, 15:37 ] |
Tytuł: | Re: Warp3D Nova - kurs programowania. |
Ruiter dokonał poprawek we wspomnianej wyżej lekcji drugiej. Zostało to opisane tutaj: Warp3D Nova Tutorials: Another Subtle Boo-Boo Oryginał (druga lekcja z plikami źródłowymi) zostały poprawione w pierwotnej lokalizacji. Poza tym ukazały się: Warp3D Nova - The Basics of Animation GLSL Debugging Tips for AmigaOS W międzyczasie - z takich materiałów nie ściśle do nauki acz interesujących - Ruiter zamieścił niedawno dyskutowany w innym wątku tekst o wydajności nowych sterowników Warp3D Nova's Performance Boost Partially Hidden By Lazy Cow. Można też poczytać o nowym demku używającym szaderów What StarBoxDemo Can Teach You About Shaders |
Autor: | adam [ czwartek, 16 mar 2017, 16:04 ] |
Tytuł: | Re: Warp3D Nova - kurs programowania. |
Ruiter zdecydował że programowanie pod AmigaOS jest zbyt specyficzne, a on sam chce by jego samouczki miały większy zasięg. Dlatego będą napisane w sposób uniwersalny. Zbiór samouczków będzie opierał się na technologiach OpenGL ES 3+, SDL2 i GLM, i najwięcej skorzystają na nim użytkownicy Windows - podstawą pracy będzie środowisko Visual Studio. Na powiadomienia w tym temacie można zapisać się w notatce pod tym linkiem. |
Autor: | adam [ wtorek, 21 mar 2017, 11:41 ] |
Tytuł: | Re: Warp3D Nova - kurs programowania. |
Wspomniany zbiór samouczków został wydany - powiadomienie na e-mail z linkiem PDF do pobrania dostał każdy kto się zapisał. Publikacja "Getting Started with OpenGL ES 3+" liczy 73 strony. Pokazuje absolutne podstawy czyli jak od zera zbudować oświetloną scenę. Zmiany w sklepiku na stronie autora - zniknęły statywy do aparatów (i co tam jeszcze miał - w każdym razie niedużo tego było). Teraz jest tylko jedna pozycja. I to właśnie z nią powiązane są te samouczki które promują właściwą publikację. Jest to e-book "Modern Graphics Programming Primer" w cenie niecałe 9 euro. https://keasigmadelta.com/store/product/modern-graphics-programming-primer/ Cena jest od razu ze zniżką, ale promocja jest ograniczona w czasie - tu licznik (na teraz 27 dni): https://keasigmadelta.com/store/mgpp-offer/ |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |