Forum AmigaOne Zone

Forum użytkowników Amigi i nie tylko
Teraz jest sobota, 17 lis 2018, 05:05

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 4 wrz 2018, 11:35 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 412
parallax napisał(a):
Wygląda fajnie. Czyli za jakieś około dwa miesiące pogramy? Super. Trzymam kciuki :thumbup:

Dokładnie to za miesiąc, gdyż 30 września jest termin nadsyłania prac na konkurs (konkurs odbywa się 13 października).

Dziękuję za pozytywną opinię nt. mojej grafiki. :)

Grafika jest w 32 kolorach, więc zadziała już na OCS. Przy czym wymaganiem gry jest system przynajmniej w wersji 3.0.

@Mufa:

Jak już gra będzie gotowa to spróbuję sprawdzić na moim Sam440ep, czy działa pod Amiga OS 4.1. Jeśli będzie działać, to wówczas podeślę. Przy odrobinie szczęścia może uda się przygotować później wersję natywną dla tego systemu. :)

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla TwitterUdostępnij dla Google+
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 7 paź 2018, 10:19 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 412
Przesyłam najnowsze zrzuty ekranu z gry:

A tutaj do ściągnięcia aktualna wersja:
http://coreprogramming.pl/Switch/Magazyn.lha

Wymagania: Amiga z OS3.0+. Grafika w 32 kolorach. Sterowanie: klawisze kursora, ESC - wyjście.

Nie testowałem na Amiga OS4.x.

Obrazek

Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 8 paź 2018, 13:21 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 685
Przeszedłem :thumbup:
PS. Rób kolejne poziomy, dorzuć dźwięki i start z dyskietki.

_________________
Amiga Rulez / YT
Idzie żyd ulicą i znajduje portfel. Otwiera go, liczy pieniądze i mówi: "ehh za mało"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 8 paź 2018, 13:30 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 412
parallax napisał(a):
Przeszedłem :thumbup:
PS. Rób kolejne poziomy, dorzuć dźwięki i start z dyskietki.

Fajnie, gratuluję! :D

Co do nast. poziomów, to piszę edytor poziomów, w którym będzie można je wygodnie tworzyć.

W tej chwili jest gotowy przybornik i edytor prezentuje się tak:

Co do dźwięków to myślałem by dołączyć jakieś fajne muzyczki w formacie MED, by umilić rozwiązywanie łamigłówek.

Co do dyskietek to nie będzie proste, bo gra korzysta z biblioteki datatypes do czytania grafiki.

Od 1 października mam na głowie dużo pracy związanej ze studiami. Piszę pracę licencjacką.

Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 8 paź 2018, 15:03 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 685
Hextreme napisał(a):
Co do dźwięków to myślałem by dołączyć jakieś fajne muzyczki w formacie MED, by umilić rozwiązywanie łamigłówek.

Muzykę w ostateczności to można sobie puścić z hipka chociażby. Miałem na myśli dźwięki przemieszczania się itp. No, ale można to i to.
Jak da radę, to dołącz edytor do menu gry :thumbup:

_________________
Amiga Rulez / YT
Idzie żyd ulicą i znajduje portfel. Otwiera go, liczy pieniądze i mówi: "ehh za mało"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 8 paź 2018, 16:25 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sty 2012, 16:14
Posty: 3258
Hextreme napisał(a):
Przesyłam najnowsze zrzuty ekranu z gry:

A tutaj do ściągnięcia aktualna wersja:
http://coreprogramming.pl/Switch/Magazyn.lha

Wymagania: Amiga z OS3.0+. Grafika w 32 kolorach. Sterowanie: klawisze kursora, ESC - wyjście.

Nie testowałem na Amiga OS4.x.


No więc fajnie że robisz grę zgodnie z wytycznymi Commodore, bo dzięki temu mogę potwierdzić że gra działa na AmigaOS 4. jedyny mankament jest taki że w przeciwieństwie do tego screena poniżej u mnie na planszy informacyjnej przy polskich literach są krzaczki. Cóż to pewnie wina róznic w standardzie kodowania znaków, no ale nie jest to coś szczególnie uciążliwego.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 8 paź 2018, 18:09 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 412
@Mufa

To super, bardzo się cieszę, że gra działa na systemie Amiga OS4.1. :D

Co do czcionki - to w sumie moja wina, że nie dodałem jawnego otwierania topazpl.font w programie. Brana jest czcionka domyślna systemowa, a powinienem użyć funkcji OpenDiskFont().

Dzięki za przetestowanie! :ok:

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 8 paź 2018, 20:39 
Offline
Początkujący
Początkujący

Dołączył(a): wtorek, 8 sie 2017, 17:07
Posty: 5
Hextreme napisał(a):
Co do dyskietek to nie będzie proste, bo gra korzysta z biblioteki datatypes do czytania grafiki.

To jest bardzo proste.
Zrobiłem taka dyskietkę.
To tylko kilka plików systemowych i sama gra.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 16 paź 2018, 20:29 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 412
Hej, ze względu na zastosowanie większej grafiki, postanowiłem przenieść grafikę mojej gry "Magazyn" w rzut izometryczny.

Myślę, że gra na tym sporo zyska.

Obrazek
Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 16 paź 2018, 21:47 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 685
Wygląda nieźle. Na kiedy przewidujesz ukończenie gry?

_________________
Amiga Rulez / YT
Idzie żyd ulicą i znajduje portfel. Otwiera go, liczy pieniądze i mówi: "ehh za mało"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 17 paź 2018, 10:39 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 412
parallax napisał(a):
Wygląda nieźle. Na kiedy przewidujesz ukończenie gry?

Jak najszybciej. :)

Docelowo ten rzut będzie jednak top-down. Tak wynikło z różnych rzeczy.

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 17 paź 2018, 17:10 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 685
Kiedy wersja z jednym poziomem? :)

_________________
Amiga Rulez / YT
Idzie żyd ulicą i znajduje portfel. Otwiera go, liczy pieniądze i mówi: "ehh za mało"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 1 lis 2018, 20:51 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 412
Hej,

Wrzucam edytor plansz (ukończona wstępna wersja) z najnowszą grafiką w rzucie Top-Down.

Klawisze "1", "2", "3" i "4" wybierają kafelek. Lewy przycisk myszy wkleja, Prawy usuwa kafelek. ESC wychodzi.

http://coreprogramming.pl/Magazyn/Edytor.lha

Jeśli chcecie przetestować to zapraszam. :) Ciekaw jestem, czy działa na AmigaOS4.

Pozdrawiam.

Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 5 lis 2018, 09:09 
Offline
Elitarny forumowicz
Elitarny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2012, 16:11
Posty: 685
Później sprawdzę. A można zapisać poziom i w niego zagrać, czy jeszcze nie?

_________________
Amiga Rulez / YT
Idzie żyd ulicą i znajduje portfel. Otwiera go, liczy pieniądze i mówi: "ehh za mało"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 11 lis 2018, 13:54 
Offline
Aktywny forumowicz
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 20 sty 2012, 06:09
Posty: 412
parallax napisał(a):
Później sprawdzę. A można zapisać poziom i w niego zagrać, czy jeszcze nie?


Teraz pora na porcję nowej grafiki do Magazynu. DPaint V w akcji.

Obrazek Obrazek

_________________
Robert "MasterMax" Szacki - Inner Power Software


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO