adam napisał(a):
@adi
Raczej nie zablokowali ci konta, co najwyżej link do resetowania hasła wygasł i musiałby być wygenerowany nowy.
Spróbuj czy możesz zalogować się z poziomu przeglądarki pod Windows, nie sklepiku. Ja wczoraj sprawdzałem i działa, testowo ściągnąłem WS Core 1.1. Strona jest tak amatorska, że nie ma nawet przycisku "wyloguj". Jakbyś pisał do nich jeszcze raz to podaj swój identyfikator (typu as100086), może to przyspieszy działanie (jeśli ktoś czyta te e-maile).
Adam,
no właśnie ten mail do resetu hasła, który przyszedł mi na mojego maila a ja go nie zauważyłem bo mi do SPAMu wpadł, wygenerowałem pod programem AMIStore (jest tam opcja przypomnienia hasła). Link faktycznie mógł wygasnąć. Problem w tym, że teraz wygenerowanie przypomnienia (czy resetu) hasła za pomocą programu AMIStore nic już nie daje
W sensie nowy mail z linkiem do resetu hasła nie przychodzi. Moje połączenie z Internetem przechodzi przez gateway (drugi komputer) więc zrobiłem sobie na tym gateway'u sniffing pakietów i widzę wyraźnie komunikaty jak apka AMIStore rozmawia po protokole SMTP z tym serwerem AmiSphere i jak wysyłany jest e-mail. To się w sumie zgadza bo komunikat z apki AMIStore jest taki: "AMISphere password successfully changed" i że potwierdzenie tego faktu zostało wysłane na moją skrzynkę., i to samo widzę na gateway'u w pakietach SMTP. Chyba faktycznie napiszę do Leamana na tego maila co mi go Mufa w pierwszym mailu podał.